اخبار داغ

فرماندار کرج در جمع خبرنگاران خبر داد؛

ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس از ۸ صبح یکشنبه در البرز آغاز شد/ کاندیداها برای نام نویسی به حوزه های کرج و هشتگرد مراجعه کنند

ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس از ۸ صبح یکشنبه در البرز آغاز شد/ کاندیداها برای نام نویسی به حوزه های کرج و هشتگرد مراجعه کنند
غفور قاسم پور گفت: در استان البرز دو حوزه اصلی انتخابیه شامل شهرستان های کرج و هشتگرد برای ثبت نام داوطلبان پیش بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، فرماندار کرج در جمع خبرنگاران گفت: در سطح استان البرز دو حوزه اصلی انتخابیه شامل شهرستان های کرج و هشتگرد برای ثبت نام داوطلبان پیش بینی شده است و فرایند ثبت نام طبق جدول زمان بندی شده فقط در این دو حوزه انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
 
,
قاسم پور افزود: با صدور فرمان وزیرکشور از روز یکشنبه دهم تا 16 آذرماه از 8 صبح تا 18 عصر ثبت نام آغاز شد و داوطلبان باید در مهلتی که تعیین شده با همراه داشتن مدارک خود اقدام کنند.
,
 
,
فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد ادامه داد: علاوه بر حوزه های اعلام شده داوطلبان از خود وزارت کشور هم می توانند ثبت نام انجام دهند.
,
 
,
وی در ادامه از آمادگی نهادهای استان برای برگزاری انتخاباتی سالم و بی طرفانه و منظم خبر داد و افزود: ستاد انتخابات شهرستان کرج از ماه ها قبل برای برگزاری انتخابات آماده و تجهیز شده است و در رایطه با انتخابات الکترونیک هم آمادگی لازم در استان وجود دارد.
,
 
,
قاسم پور با بیان اینکه سه طرح کلی در رابطه با انتخابات الکترونیک از طرف وزارت کشور به شورای محترم نگهبان ارایه شده است، گفت: طرح اول این است که انتخابات الکترونیکی در 174 حوزه انتخابیه تک نماینده اجرا شود.
,
 
,
وی افزود: طرح دوم این است که در 11 استان کشور به صورت 100 درصدی انتخابات به شکل الکترونیکیز باشد و طرح سوم هم اینکه در 139 شهری که انتخابات قبلی شوراها در آن الکترونیکی بوده در این انتخابات هم الکترونیکی باشد.
,
 
,
فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد در ادامه از داوطلبان خواست تا ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و در هنگام مراجعه به حوزه های انتخابیه مدرک خود را به طور کامل به همراه داشته باشند.
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه