اخبار داغ

بسیجی شهید برای حضور در جبهه حاضر بود پول بپردازد+عکس

بسیجی شهید برای حضور در جبهه حاضر بود پول بپردازد+عکس
به علت سن کم شهید محمودی او را برای اعزام به جبهه ثبت‌نام نمی‌کنند؛ مخفیانه در پادگان آموزشی حاضر می‌شود وقتی متوجه حضور او در پادگان می‌شوند برای منصرف کردنش به او می گویند باید خرج روزانه خود در پادگان را بدهد قبول می‌کند و روزنه 30 تومان به پادگان پرداخت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، بسیجی واژه ای است که وسعت آن به تعداد همه انسان های آزادی خواه جهان است شاید یکی از دلایلی که بیشترین هجمه دشمنان اسلام به بسیج و بسیجی وارد می شود این است که بسیج یک نهاد کاملاً مردمی و فارغ از همه زد و بندهای جناحی و سیاسی و متشکل از مردم کوچه و خیابان است.

 گواه مردمی بودن بسیج، شهدای بسیجی است که از تمامی اقشار از کارگر ،کارمند ، مکانیک ، نانوا ، دانشجو و دانش آموز و.... تقدیم اسلام شده است به همین خاطر دشمن هر چه هجمه به این نهاد انقلابی و مردمی داشته باشد نمی تواند خللی در راه و هدف بسیج و بسیجیان داشته باشد.

 وقتی دفتر سرخ شهادت را ورق می زنیم بسیج مردمی بیشترین شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است شهدایی که حتی حاضر شدند برای حضور در بسیج و اعزام به جبهه از مال دنیا نیز بگذرند.

شهید بسیجی اصغر محمودی افصح یکی از شهدای دانش آموز استان قم است که تاریخ شهادت خواهد داد برای یاری دین اسلام چه رشادت ها کرد اصغر 10سال بیشتر نداشت در سال 57  در اوج مبارزات انقلابی به همراه خانواده از تهران به قم مهاجرت کرده و ساکن قم شدند با اینکه سن کمی داشت در تظاهرات علیه رژیم طاغوت شرکت می کرد.

اصغر در سن 13 سالگی از طریق مدرسه به گیلانغرب اعزام می شود در گیلان غرب با رزمندگان بسیجی آشنا شده و در مدت 25 روزی که در آنجا حضور داشت همواره به رزمندگان کمک می کرد همین سفر کافی بود که اصغر را مشتاق حضور در جبهه و دفاع از انقلاب و اسلام کند.

حضور مخفیانه در کلاس های آموزشی

برای اعزام به جبهه ثبت نام می کند اما به علت سن کمی که داشت او را ثبت نام نکرده بود اما این باعث نشد که اصغر از هدف خود  دست بردارد او مخفیانه در پادگان آموزشی حاضر شده  و دوره های آموزشی را طی می کند و مخفیانه همراهی اعزامی های آموزش دیده به پادگان امام حسین(ع) تهران می رود اما به دلیل اینکه اسم او در لیست نبود او را اعزام نمی کنند.

وقتی متوجه حضور مخفیانه او در پادگان می شوند برای اینکه او را منصرف کنند به او می گویند چون ثبت نام نشده باید خرج روزانه خود در پادگان را بدهد اما این هم باعث نشد اصغر از هدف خود دست بکشد قبول می کند و روازنه 30 تومان به پادگان پرداخت می کند  وقتی این سماجت اصغر را می بینند به او می گویند اگر تمام آموزش ها را هم ببیند به علت سن کمی که دارد اعزامش نمی کنند.

 زمانی که تمام پس اندازش تمام می شود به قم باز می گردد، این بار دست در شناسنامه می برد و کپی آن را به پادگان تحویل می دهد آموزش های لازم را می بیند و به جبهه اعزام می شود، در اولین اعزام 4ماه بدون مرخصی در جبهه در شرایط سخت می ماند شرایط اصغر و هم‌رزمانش بسیار سخت بود  تا جایی که برای تهیه آب شرب و وضو و پخت و پز برف ها کوه را آب کرده و استفاده می کردند در این مدت 4ماه  در یک سنگر که از آب برف خیس شده بود زندگی می کردند.

در سومین اعزام به جبهه های اهواز اعزام می شود هم‌رزمانش می گویند چند شب متوالی می دیدم که اصغر در سنگر نیست تصمیم گرفتیم او را تعقیب کنیم دیدم که  نیمه های شب دورتر از سنگرها داخل یک گودال می شود و با گریه دعا و نیاش می کند ظهرها که استراحت می کردیم اصغر لباس ها و ظرف های ما را می شست این را بعد از شهادتش متوجه شدیم.

 سرانجام اصغر در سن 18 سالگی در سال 64 در جبهه های جنوب به شهادت می رسد و پیکر پاکش بعد از 9 سال مفقودی به آغوش خانواده باز می گردد.
وصیت نامه معنوی ، عاشقانه و پر از درس این بسیجی شهید  به خط خودش را در ذیل بخوانید.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, حضور مخفیانه در کلاس های آموزشی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه