اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان:

نیروی انتظامی در سنگر پاسداری از ولایت و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند

نیروی انتظامی در سنگر پاسداری از ولایت و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به بصیرت، هوشمندی، شجاعت و تعهد از شاخصه‌های اصلی پلیس است گفت: نیروی انتظامی در سنگر پاسداری از ولایت و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ سردار رحیم جهانبخش در دیدار امام جمعه زنجان با اشاره به نقشه های دشمنان برای ایجاد نا امنی در کشور اظهار کرد: حوادث روزهای اخیر که با تجمع اعتراض آمیز تعدادی از هموطنان همراه بود، بار دیگر فرصت سوء استفاده‌های تهدید آمیز را برای افراد معاند و فتنه جویان فراهم ساخت تا با طراحی سازمان یافته دشمنان قسم خورده نظام انقلاب اسلامی، مقدمات یک ناامنی و ناهنجاری فراگیر را در سراسر کشور فراهم آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی تصریح کرد: در جریان حوادث اخیر شاهد انسجام و هماهنگی و همکاری بی مانند بسیج، سپاه و سایر دستگاه های امنیتی با پلیس استان بودیم که این هم افزایی و پیوند قوی، تاکنون سابقه نداشت به گونه ای که توانستیم چشم فتنه دشمنان را کور کرده و بدون هیچگونه خسارت جانی و مالی به نا آرامی های اخیر پایان داده و نام استان زنجان را به عنوان یکی از امن ترین استان های کشور در حوادث اخیر به ثبت برسانیم.

,

سردار جهانبخش با اشاره به حضور حماسی مردم به عنوان اولین استان در راهپیمایی میثاق با ولایت و حمایت از اقتدار و امنیت کشور در استان زنجان بیان کرد:‌ حضور پرشور مردم در محکوم کردن فتنه های اخیر، موجب شد تا مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در دیدار با بسیجیان کشور به آن اشاره کنند، که این نشانگر ولایت پذیری مردم استان زنجان است .

,

وی با اشاره به نقش علما و روحانیون در ارتقاء امنیت بیان کرد: کار کنان سخت کوش انتظامی استان در سنگر پاسداری از ولایت و امنیت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تلاش های شبانه روزی پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه گفت: خدمت به مردم و تلاش برای فراهم کردن محیطی امن توام با آرامش افتخاری برای کارکنان پلیس است.

,

وی با اشاره به توطئه های دشمنان برای ایجاد نا آرامی در جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: با تعامل خوبی که بین نیروهای مسلح استان وجود دارد شاهد ارتقاء امنیت در استان هستیم.

,

آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این دیدار با تاکید بر پیشتازی مردم استان زنجان در حمایت از امنیت و اقتدار کشور اظهار کرد: مردم استان زنجان اولین استانی بود که در حمایت از امنیت کشور به راهپیمایی پرداخت که موجب رضایت فرمانده معظم کل قوا شد.

,

وی بر اقتدار و انسجام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقابل دشمنان نظام تاکید کرد و افزود: اقتدار و انسجام باید در میان نیروهای مسلح حفظ و تقویت شود، زیرا وجود انسجام و ارتقا سطح توانمندی و بازدارندگی نیروهای مسلح ایران، موجب رعب و وحشت دشمنان شده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان حضور به موقع پلیس در صحنه و رسیدگی به موقع به مسائل و مشکلات انتظامی مردم را در ارتقاء احساس امنیت و اعتماد عمومی بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و بیان کرد: مردم نیروی انتظامی را امین خود دانسته و به آن اعتماد دارند.

,

آیت الله خاتمی با اشاره به تلاش های موثر و مفید پلیس در کاهش جرایم در استان افزود: کارکنان نیروی انتظامی شبانه روز برای تامین نظم و امنیت مردم و جامعه تلاش می کنند که این جای تقدیر دارد .

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به تنوع و حجم بالای ماموریت های نیروی انتظامی اظهار داشت: اقتدار پلیس در سایه اعتماد مردم رقم می خورد و موقعی می توانیم پلیس مقتدری داشته باشیم که اعتماد مردم را جلب کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه