اخبار داغ

فرمانده انتظامی هرمزگان:

168 کیلو هروئین و شیشه در هرمزگان کشف و ضبط شد

168 کیلو هروئین و شیشه در هرمزگان کشف و ضبط شد
با هوشیاری و تلاش مشترک پلیس هرمزگان و فارس قاچاقچیان در انتقال 168 کیلو مواد افیونی هروئین و شیشه ناکام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان جاجی آباد در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مقابله جدی با سوداگران مرگ با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر صنعتی فعال در استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فارس مطلع و پیگیری موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

, ,

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی هرمزگان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی موفق شدند احدی از قاچاقچیان که قصد حمل مواد مخدر از استان کرمان به استان فارس را داشت را شناسایی کنند.

,

جعفری تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان ضمن شناسایی محل تردد قاچاقچیان با اقدام مشترک مأموران انتظامی شهرستان حاجی آباد و همکاری عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس سوژه مورد نظر را در ابتدای شهرستان داراب مشاهده و دستور توقف دادند.

,

, ,

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: قاچاقچیان بدون توجه به دستور ماموران و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در نهایت خودرو پژو 405 سوداگران توقیف و یکی از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از خودرو آنان 128 کیلو و 70 گرم مواد مخدر از نوع هروئین و 39 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع شیشه در بسته های مختلف کشف و ضبط شد.

,

جعفری خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده بهمراه مواد مخدر مکشوفه و خودرو توقیفی جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب تحویل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه