اخبار داغ

در نشست تنظیم بازار البرز مطرح شد؛

تخلف 11 میلیاردی واحدهای صنفی و برخورد با ۱۶۸ مورد گرانفروشی در البرز

تخلف 11 میلیاردی واحدهای صنفی و برخورد با ۱۶۸ مورد گرانفروشی در البرز
بر اساس اعلام نظارت و بازرسی اصناف استان البرز در جلسه ستاد تنظیم بازار البرز در راستای اجرای طرح مبارزه با گران ‌فروشی با ۱۶۸ گرانفروشی برخورد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز امروز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به اینکه بازرسی و نظارت در بازار به اصناف و اتحادیه ها سپرده شده است، گفت: متاسفانه در برخی خطوط تاکسی شاهد افزایش قیمت نرخ ها بوده ایم که این مسئله به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
جهانگیر شاهمرادی با تاکید بر اینکه با کوچکترین صوری در راستای بازرسی و کنترل بازار برخورد خواهد شد، افزود: به واسطه جلساتی که با مسئولین بخش فراورده های نفتی البرز برگزار شده است از جایگاه داران درخواست شد قیمت ال. پی. جی به شدت مورد کنترل قرار گیرد. 
,
 
,
وی اظهار داشت: 30 الی 35 درصد ظرفیت جایگاه های عرضه سی. ان . جی تا پیش از اصلاح قیمت بنزین خالی بود اما با تزریقی که در این حوزه صورت گرفت در حال حاضر قریب به 70 درصد ظرفیت جایگاه های سی. ان . جی کار می کنند و انتظار داریم استاندارد البرز با سلیندرهایی گازی که با تجهیزات غیر استاندارد به خودروها وصل شده اند برخورد کند. 
,
 
,
شاهمرادی درباره افزایش نرخ تاکسی های اینترنتی تصریح کرد: متاسفانه افزایش نرخ تاکسی های اینترنتی در کل کشور اتفاق افتاده است اما گزارش های آن به نام البرز منتشر شده است، در این باره با وزارتخانه مربوطه صحبت کرده ایم و اگر بنا باشد نرخ تاکسی ها تغییری نکند اجرایی شدن آن در استان ما معنایی ندارد. 
,
 
,
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در خاتمه خاطر نشان داشت:  هیچ گونه افزایش قیمتی در زمینه نرخ کرایه قابل پذیرش نیست و اصناف باید نصب نرخ نامه های مصوب شده را در دستور کار خود قرار دهند. 
,
 
,
همچنین در این جلسه مدیر نظارت و بازرسی اصناف البرز به بازرسی از 7 هزار و 276 واحد صنفی اشاره کرد و گفت: در این بازرسی ها ۲۵ کم فروش و ۱۱۱ متقلب شناسایی و ۶۳ واحد  صنفی فاقد نصب نرخ نامه و ۲ واحد به دلیل فروش اجباری کالا، ۴ واحد برگزار کننده حراج غیرقانونی نیز مورد بررسی قرار گرفتند. 
,
 
,
علی بیات با اشاره به اینکه ارزش ریالی تخلفات این واحد های صنفی  ۱۱ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال بوده است، افزود: در استان البرز قریب به سه هزار و ۵۰۰ واحد صنفی فعال هستند و در اجرای طرح مبارزه با گران ‌فروشی پس از مصوبه جلسه ۲۴ آبان ماه با ۱۶۸ گرانفروشی برخورد شد.
 
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه