اخبار داغ

اینفو/ آمار حذف نام شهدا در مناطق مختلف تهران

اینفو/ آمار حذف نام شهدا در مناطق مختلف تهران
علی اعطا، رئیس کمیته ویژه بررسی موضوع تابلوهای مزین به نام شهدا در شورای شهر بالاخره بعد از 50 روز خلف وعده دلایل این کمیته را برای حذف نام شهید از برخی معابر شهر تهران را اعلام کرد.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با رسانه ای شدن اخبار حذف عنوان "شهید" از برخی معابر شهر تهران در اواخر تابستان امسال و واکنش گسترده خانواده‌ معظم شهدا، رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی از مسئولان مربوطه خواستند تا نسبت به شناسایی عوامل این مسئله اقدام و با آنها برخورد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیروز حناچی شهردار تهران در اولین واکنش به خبر حذف عنوان "‌شهید" در برخی مناطق و معابر سطح شهر تهران گفت: امکان دارد برخی از تابلوهای که فرسوده شده باشند توسط شهرداری تهران اصلاح شود اما به‌صورت گسترده در شهرداری این کار انجام نشده است.

,

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در تاریخ 27 شهریور علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران را به عنوان رئیس «کمیته ویژه بررسی موضوع تابلوهای مزین به نام شهدا» منصوب کرد و به وی مأموریت داد تا ابعاد مختلف موضوع خبر حذف واژه شهید از تابلوهای معابر را بررسی و گزارش آن را ارائه کند.

,

پس از صدور این حکم، علی اعطا رئیس کمیته حقیقت یاب در تاریخ 14 مهر گفت: فرض‌هایی مطرح است که موضوع اشاره شده از چه منشاءهایی رخ داده است ولی تا این لحظه نتایج کامل نشده است و ما این فرضها را اعلام نمی‌کنیم ضمن اینکه موضوع به این سادگی‌ها نیست و پیچیدگی‌های خود را دارد.

,

حالا پس از حدود 50 روز خلف وعده از زمان تعیین شده برای ارائه گزارش نهایی؛ علی اعطا، امروز گزارش نهایی این کمیته را ارائه داد.

,

, ,

برای مشاهده سایز اصلی اینفوگرافیک، اینجا کلیک کنید.

, برای مشاهده سایز اصلی اینفوگرافیک، اینجا کلیک کنید., برای مشاهده سایز اصلی اینفوگرافیک، اینجا کلیک کنید.]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه