اخبار داغ

رئیس پلیس فتا استان اردبیل:

عامل انتشار تصاویر مشتریان آرایشگاه‌ زنانه در اردبیل دستگیر شد

عامل انتشار تصاویر مشتریان آرایشگاه‌ زنانه در اردبیل دستگیر شد
رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: خانمی که در آرایشگاه‌ زنانه اقدام به گرفتن عکس و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی می کرد، شناسایی و دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، علی قهرمان طالع رئیس پلیس فتا استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی مراجعه و ادعای شاکیه در خصوص اینکه شخصی تعدادی از عکس های وی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده خواستار پیگیری شکایت خود شد که کشف عامل یا عاملین این کار در دستور کار کارشناسان سایبری این پلیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: پس از بررسی‌های اولیه مستندات توسط کارشناسان و مشخص شدن اینکه عکس‌های شاکیه بصورت ماهرانه در آرایشگاه زنانه گرفته شده و پس از تحقیقات تکمیلی ماموران به یکی از کارکنان آرایشگاه مشکوک شده که در نهایت پس از اقدامات فنی و پلیسی متهمه با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد. 

,

رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: بانوان توجه داشته باشند که در زمان مراجعه به آرایشگاه‌ها، لباس فروشی ها و مکان‌های دیگر حتماً مراقب افراد حاضر و وسایل موجود در این مکان ها باشند و در ضمن برای کارهای خود مکان هایی را انتخاب کنند که فعالیت آن‌ها با مجوز و بصورت قانونی باشد.

,

سرهنگ قهرمان طالع تاکید کرد:بانوان در زمان ورود به این اماکن حتماً به وجود دوربین مخفی و مداربسته توجه کنند و حدالامکان نیز به صورت انفرادی به این مکان‌ها مراجعه نکنند.

,

وی تصریح کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک، از طریق پلیس ۱۱۰ و سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir اقدام کنند.

, www.cyberpolice.ir,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه