اخبار داغ

فرماندار سیریک عنوان کرد؛

منطقه دیدنی سیریک چشم انتظار گردشگران داخلی و خارجی

منطقه دیدنی سیریک چشم انتظار گردشگران داخلی و خارجی
جمالدینی گفت: شهرستان سیریک در شرق هرمزگان به دلیل زیبایی های فراوان و بکر و دارا بودن جاذبه های فراوان تاریخی و طبیعی همچنین هوای معتدل و متبوع در فصل پاییز، زمستان و بهار به نگین گردشگری سواحل مکران تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد جمالدینی، فرماندار شهرستان سیریک در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: سواحل زیبای شهرستان سیریک به عنوان مهمترین جاذبه گردشگری در سواحل مکران معرفی شده و به عنوان دروازه ورودی به سواحل مکران شناخته می شود، پس از ارائه طرح توسعه سواحل مکران به منظور استفاده هر چه بهتر از ظرفیت های اقتصادی، گردشگری و موقعیت های جغرافیایی توجه به جاذبه های گردشگری هم در موازات توسعه صنعتی این شهرستان رشد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی عنوان کرد: شهرستان سیریک به عنوان یکی از شهرستانهای بندری در کرانه دریای عمان از جاذبه های فراوانی برخوردار است و این شهرستان به عنوان منطقه گردشگری طرح توسعه سواحل مکران مطرح است.

,

فرماندار سیریک تصریح کرد: سیریک در جنوب شرقی استان هرمزگان قرار دارد و تالاب بین المللی آذینی با داشتن جنگل های منحصر بفرد حرا و چندل و سواحل ماسه ای بکر و طبیعت دل نشین و بهاری از اهمیت فراوانی برخوردار است.

,

جمالدینی بیان کرد: از نظر جلوه های زیبای دل نشین دریایی از طلوع خورشید بر بلندی رشته کوههای زاگرس و غروب خورشید بر پهنای دریای آبی در کنار سواحل دریای عمان منظره دیدنی خلق کرده که تلفیق بیابان و دریا و طبیعت درختان بومی و محلی چشم اندازی زیبا را برای گردشگران پدید آورده است.

,

وی افزود: شهرستان سیریک علاوه بر اینکه مکانهای تاریخی، طبیعی و فرهنگی به لحاظ آب و هوا نیز دارای ویژگی های منحصر بفرد است به طوری که در چهار فصل دارای هوای بهاری است و این شهرستان نه تنها در بهار و تابستان چشم نواز و دل انگیز است بلکه در فصل زمستان نیز دارای آب و هوای بهاری و زیبایی منحصر به فرد خود را دارد که آب و هوای سیریک در تابستان گرم و خشک و زمستان معتدل است.

,

فرماندار شهرستان سیریک خاطر نشان کرد: سواحل بکر و ماسه ای شهر بندر کوهستک، روستاهای کرپان، گهردو، زیارت، کناردان، بنداران، طاهرویی، شهر بندر گروگ و بندر سیریک، قدمگاه شاه محمد و درختان کهنسال لور پالور ، معبد عاشقان، قلعه شاداب و مجتمع تفریحی سد روستای کنارجو، مجتمع تفریحی توریستی سد روستای سرارو ، دهکده گرشگری شهر بندرسیریک و بازارچه میشی از دیگر جاذبه های گردشگری شهرستان سیریک است.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه