اخبار داغ

فرمانده دریابانی استان هرمزگان خبر داد؛

کشف 120 هزار لیتر سوخت قاچاق در ابوموسی

کشف 120 هزار لیتر سوخت قاچاق در ابوموسی
دهکی از شناسایی و توقیف یک فروند موتورلنج حامل 120 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان ابوموسی خبر داد و گفت: طی این عملیات 11 قاچاقچی نیز دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سرهنگ حسین دهکی، فرمانده دریابانی استان هرمزگان گفت: مرزبانان شهرستان ابوموسی حین گشت زنی در فاصله ١٢ مایلی جنوب جزیره بوموسی، به یک فروند شناور متجاوز مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر و توقف آن به محل اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: مأموران با حضور در محل به شناور فرمان ایست دادند و قاچاقچیان و متجاوزان مرزی که با حضور مرزبانان غافلگیر شده بودند، با پرتاب راکت آتش زا قصد صدمه زدن به مأموران را داشتند.

,

فرمانده دریابانی استان هرمزگان تصریح کرد: دریابانان پس از موضع گرفتن متجاوزان مرزی اقدام به آتش سنگین کردند و توانستند ضمن درگیری مسلحانه و زمین گیر کردن آنها، شناور را متوقف کنند.

,

دهکی با اشاره به توقیف یک فروند شناور، بیان کرد: مرزبانان پس از توقیف شناور اقدام به بازرسی از آن کردند و موفق شدند120 هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و 11 قاچاقچی را دستگیر کنند.

,

وی ارزش ریالی محموله سوخت کشف شده را 8 میلیارد و 520 میلیون ریال اعلام و خاطر نشان کرد: مرزبانان با حضور منسجم در دریا، آب‌های خلیج فارس را برای سودجویان و مخلان اقتصادی ناامن خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه