اخبار داغ

ابراز ندامت 2 عامل آزار کودک زباله گرد پس از بازداشت+ فیلم

ابراز ندامت 2 عامل آزار کودک زباله گرد پس از بازداشت+ فیلم
اسدالله حیدری گفت: عاملان تمسخر کودک زباله‌گرد و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، شامگاه یکشنبه دستگیر شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل بهزیستی البرز درباره جزئیات ماجرای کودک زباله‌گرد، وقوع این ماجرا در استان را تائید کرد و به خبرنگار تیتریک، گفت: همکاران اورژانس بهزیستی صبح امروز برای پیگیری این موضوع به دادستانی فردیس اعزام شدند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
اسدالله حیدری افزود: در تماسی که با حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب استان البرز داشتم، وی اعلام کرد عاملان استهزا و تمسخر کودک زباله‌گرد و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، شامگاه یکشنبه دستگیر شده‌اند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه اورژانس بهزیستی البرز با پیدا کردن آدرس کودک زباله‌گرد درصدد آغاز مداخلات به این پرونده هستند، اظهار داشت: زمانی که مدعی‌العموم ورود پیدا می‌کند با توجه به قانون حمایت از کودکان، هر دستگاه، ان. جی . او یا موسسه‌ای که مرتبط با کوکان باشد می‌تواند شکایت کند. 
,
 
,
مدیرکل بهزیستی استان البرز تصریح کرد: دادستان فردیس به‌عنوان مدعی‌العموم به موضوع ورود پیدا کرده است، بهزیستی البرز نیز حمایت‌های لازم را از این کودک انجام می‌دهد و شکایت را دادستانی پیگیری می‌کند. 
,
 
,
اسدالله حیدری با اشاره به اینکه دو فرد خاطی در شهرستان فردیس دستگیر شده‌اند، خاطرنشان داشت: چند دستگاه متولی حمایت از کودکان هستند و بهزیستی یکی از همان دستگاه ها است اما به احتمال قوی این کودک اتباغ یا غیرایرانی باشد که البته این موضوع ما را با محدودیت‌هایی مواجه می‌کند.  
,
 
,
 
,
 
,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه