اخبار داغ

همرزم شهید محمد حسینی مطرح کرد؛

مجروحیت نتواست مانع تلاش فرمانده برای حفظ جان رزمندگان شود

مجروحیت نتواست مانع تلاش فرمانده برای حفظ جان رزمندگان شود
همرزم شهید محمد حسینی گفت: شهید محمد حسینی روحیه مخلصانه و عجیبی داشت همین امر سبب ایجاد وابستگی بین رزمندان و این شهید بزرگوار شده بود، حاکمیت فرماندهی بر اساس فرماندهی بر قلب و روح رزمندگان بود همین امر سبب ایجاد برادری در گردان شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ همزمان برگزاری کنگره بزرگداشت 92 هزار شهید بسیج، سید ابراهیم یزدی نژاد رزمنده دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: واپسین روزهای هفته بسیج مقارن با سالروز آغاز عملیات طریق القدس است که نتیجه این عملیات قطع ارتباط نیروهای بعثی در قسمت شمالی جبهه با قسمت جنوبی جبهه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: در این عملیات 2 گردان از استان کرمان حضور داشت که گردان ابوالفضل (ع) توسط شهید اکبر محمد حسینی فرماندهی می شد.

,

این رزمنده دوران دفاع مقدس مطرح کرد: شهید محمد حسینی از پیشتازان و مبارزان فعال روزهای پیش از انقلاب بود که در دوران مبارزه خود به توزیع نوارهای سخنرانی و اطلاعیه های صادر شده مشغول بود.

,

یزدی نژاد بیان داشت: زمانی که منافقان منطقه سومار را به آشوب کشاندند این شهید بزرگوار بدون کوچک ترین درنگی به منطقه اعزام شد و به دفاع در برابر منافقان پرداخت.

,

وی تصریح کرد: زمانی که جنگ آغاز شد شهید محمد حسینی دفاع از کشور را بر خود واجب دانست و به مناطق جنوبی اعزام شد، در سال 60 سازماندهی رزمندگان کرمانی در جبهه ها صورت گرفت و تحت عنوان لشکر 41 ثارلله در منطقه سوسنگرد به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی به دفاع در برابر دشمن بعثی پرداخت.

,

حکمرانی بر قلوب رزمندگان راز ماندگاری آقای فرمانده

, حکمرانی بر قلوب رزمندگان راز ماندگاری آقای فرمانده ,

این همرزم شهید یادآور شد: شهید محمد حسینی روحیه مخلصانه و عجیبی داشت همین امر سبب ایجاد وابستگی بین رزمندان و این شهید بزرگوار شده بود، حاکمیت فرماندهی بر اساس فرماندهی بر قلب و روح رزمندگان بود همین امر سبب ایجاد برادری در گردان شده بود.

,

یزدی نژاد ادامه داد: آغاز عملیات طریق القدس با غافلگیری دشمن همراه بود اما روز بعد پاتک های سنگین دشمن با انواع جنگ افزارها آغاز شد، در حین عملیات شهید محمد حسینی مجروح شد، انتشار خبر مجروح شدن فرمانده می توانست نظم لشکر را بر هم زند و روحیه رزمندگان را خراب کند از این رو این شهید بزرگوار پای خود را با چفیه بست و به هدایت گردان مشغول شد.

,

شهید محمد حسینی در تصویر از سمت چپ دومین نفر

, شهید محمد حسینی در تصویر از سمت چپ دومین نفر,

(شهید محمد حسینی در کنار رهبر انقلاب در دوران دفاع مقدس) در تصویر از سمت چپ، دومین نفر

, (شهید محمد حسینی در کنار رهبر انقلاب در دوران دفاع مقدس) در تصویر از سمت چپ، دومین نفر, (شهید محمد حسینی در کنار رهبر انقلاب در دوران دفاع مقدس) در تصویر از سمت چپ، دومین نفر,

وی عنوان کرد: در حالیکه می توانست به عقب برگردد و مراحل درمان خود را سپری کند ایستاد و فرماندهی را ادامه داد که نتیجه این ایستادگی در هم شکستن پاتک سنگین عراق بود.

,

مجروحیت نتواست مانع تلاش فرمانده برای حفظ جان رزمندگان شود

, مجروحیت نتواست مانع تلاش فرمانده برای حفظ جان رزمندگان شود ,

این رزمنده دوران دفاع مقدس ابراز داشت: سرانجام اکبر محمد حسینی در 12 آذر سال 1360 در کنار پل سابله به شهادت رسید در حالیکه حق طبیعی این شهید بزرگوار بود که بازگردد و مراحل درمان خود را انجام دهد اما به واسطه حفظ جان رزمندگان از جان خود گذشت.

,

یزدی نژاد خاطرنشان کرد: امروز اگر ما در هر سنگری روحیه ای شبیه به شهید اکبر محمد حسینی داشته باشیم قطعا انقلاب اسلامی در اوج خواهد بود، متاسفانه جامعه امروز ما فقدان امثال شهید اکبرها است که جان خود را در راه احیا دین و نجات کشور فدا کردند.

,

این رزمنده همرزم شهید در ارتباط با ولایت پذیری این شهید بزرگوار گفت: بیش از 90 درصد رزمندگان دوران دفاع مقدس که از سراسر کشورها به سوی جبهه های حق علیه باطل شتافته بودند، امام خمینی (ره) را ندیده بودند و تنها به واسطه اطلاعیه از سوی رهبر انقلاب عمل می کردند که این امر نشان دهنده ولایت پذیری رزمندگان بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه