اخبار داغ

گفتگوی ترامپ و نتانیاهو درباره ایران؛

نتانیاهو بازهم از واشنگتن کمک خواست

نتانیاهو بازهم از واشنگتن کمک خواست
همزمان با کاهش تعهدات برجامی ایران و بازگشت اروپایی‌ها به سمت اینستکس، نتانیاهو نسبت به این عملکرد رهبران اروپا انتقاد شدید کرد و در این رابط فورا با واشنگتن تماس گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جود دیر، دستیار ویژه دونالد ترامپ و معاون سخنگوی کاخ سفید در پیامی توئیتری از تماس تلفنی بینامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره ایران و دیگر مسائل مهم دوجانبه و منطقه ای خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

خبر این گفت‌وگوی تلفنی ساعاتی پس از اعتراض وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به پیوستن شماری از کشورهای اروپایی به سازوکار مالی تجارت با ایران، موسوم به «اینستکس» منتشر شده‌است. دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده روز شنبه ۲۳ شهریور در تماسی تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، درباره روابط دوجانبه، به ویژه همکاری‌های دفاعی مشترک بین دو متحد گفت‌وگو کرد.

,

پرزیدنت ترامپ در توئیتر خود نوشت، «امروز تماس تلفنی با نخست وزیر نتانیاهو برای صحبت درباره امکان پیشبرد بیشتر پیمان دفاع مشترک بین ایالات متحده و اسرائیل داشتم که اتحاد وسیع‌تری را رقم می‌زند.»

,

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه این پیام توئیتری خود اضافه کرد، «مشتاق ادامه این صحبت‌ها پس از برگزاری انتخابات در اسرائیل، و هنگامی که اواخر ماه جاری در سازمان ملل متحد با هم دیدار می‌کنیم، هستم.»

دولت دونالد ترامپ بهار سال گذشته از توافق اتمی شکل‌گرفته در دولت پیشین آمریکا خارج شد و تحریم‌ها علیه تهران را بازگرداند.

,
,
,

دونالد ترامپ و نتانیاهو در حالی در مورد ایران در حال تصمیم‌گیری و تبادل نظر هستند، که حیات سیاسی هر یک لبه پرتگاه قرار داد، ترامپ در یک قدمی استیضاح قرار دارد و نتانیاهو توانایی تشکیل دولت ندارد و در معرض محاکمه به دلیل فساد و رانت قرار دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه