اخبار داغ

حقیقت ماجرای اشتباه قاضی خرم آبادی و اعزام جوان کر و لال ایلامی به افغانستان چیست؟ چرا مسئولان سکوت اختیار کرده اند!

حقیقت ماجرای اشتباه قاضی خرم آبادی و اعزام جوان کر و لال ایلامی به افغانستان چیست؟ چرا مسئولان سکوت اختیار کرده اند!
خبر اشتباه قاضی خرم آبادی و اعزام جوان کر و لال ایلامی به افغانستان در فضای مجازی منتشر شد و علی رغم پیگیری های بسیار برای شرح ماجرا از طرف مسئولان دادگستری لرستان ولی تاکنون حاضر به پاسخگویی نبوده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، اشتباه قاضی خرم آبادی و اعزام جوان کر و لال ایلامی به افغانستان امروز خبرساز شد، پس از شنیدن این خبر پیگیر صحت و سقم ماجرا شدیم و از کانالهای ارتباطی دادگستری لرستان خواستار حقیقت موضوع شده تا در صورت تایید یا تکذیب ماجرا شرح واقعیت را در این پایگاه خبری داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

با وجود اینکه منابع آگاه از ارتباط با خانواده این جوان کر و لال در استان ایلام خبر دادند و صحت خبر را تایید کردند اما دادگستری لرستان سکوت اختیار کرده و پس از تماس های مکرر خبرنگار پایگاه خبری سفیرافلاک ولی حاضر به پاسخگویی نمی باشند.

,

سکوت مسئولان دادگستری لرستان!

, سکوت مسئولان دادگستری لرستان!, سکوت مسئولان دادگستری لرستان!,

آنچه از منابع آگاه کسب اطلاع شده ماجرا به این شرح است که جوان ایلامی که قدرت تکلم ندارد طی دو الی سه هفته اخیر از منزل خارج شده و بدون اطلاع خانواده قصد عزیمت به مشهد دارد.

,

پس از اینکه به شهر خرم آباد می رسد نیروهای گشت انتظامی خرم آباد جوانی که سر و وضع مناسبی نداشته و قادر به تکلم نبوده و همچنین فاقد مدارک هویتی بوده را به کلانتری منتقل می کنند.

,

پس از آن به دلیل اینکه چهره این فرد به اتباع بیگانه می خورد، جوان کر و لال ایلامی به دستور قضایی برای بررسی بیشتر به پلیس اطلاعات استان و اتباع بیگانه منتقل می شود و هم اکنون وی در افغانستان به سرمی برد و خانواده وی سرگردان شده و در پی فرزند خود به افغانستان رفته اند.

,

واقعیت ماجرا چیست؟

, واقعیت ماجرا چیست؟, واقعیت ماجرا چیست؟,

علی رغم تماس های مکرر با دادگستری لرستان اما تاکنون این موضوع توسط دادگستری تایید یا تکذیب نشده است، روابط عمومی دادگستری لرستان ابتدا از این ماجرا اظهار بی اطلاعی کرد و سپس در تماس مجدد با خبرنگار سفیرافلاک بیان کرد که پس از انتشار خبر اشتباه قاضی خرم آبادی و اعزام جوان ایلامی به افغانستان با بهزیستی ایلام تماس گرفتیم که آیا هویت این جوان محرز بوده و دارای پدر و مادر است یا خیر که پاسخی نداشتند.

,

وی افزود: چنانچه مسئولان بهزیستی استان ایلام امروز هویت این جوان را مشخص نکنند علیه آنها اعلام جرم خواهیم کرد.

,

واقعیت ماجرا را از پلیس لرستان پیگیری کردیم که روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان نیز این ماجرا را تکذیب کرده و بیان کردند از این خبر بی اطلاع هستند و ماجرا صحت ندارد.

,

تکذیب یا تایید!

, تکذیب یا تایید!, تکذیب یا تایید!,

این در حالی است که این پایگاه خبری از ظهر امروز تاکنون پیگیر حقیقت ماجرا بوده و در تماس مکرر با دادستان خرم آباد بالاخره پاسخ داده و بیان کردند یکساعت دیگر شرح ماجرا داده می شود ولی پس از گذشت این زمان دادستان پاسخگو نبودند.

,

بازهم در تماس های مکرر خبرنگار سفیرافلاک، دادستان خرم آباد قول پاسخگویی را در ساعت ۱۷ عصر دادند که پس از طی این زمان  و تماس مجدد خبرنگار با وی در کمال تعجب دادستان خرم آباد بیان کردند به دلیل عدم آشنایی با خبرنگار نمی تواند صحبت کنند.

,

با گذشت چندین ساعت از انتشار این خبر و پیگیری های بسیار برای پاسخگویی مسئولان استان ولی متاسفانه هنوز هیچکدام از مسئولان دادگستری این موضوع را به صورت قطعی تایید یا تکذیب نکرده اند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه