اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان خبر داد؛

ثبت نام 37 نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس از استان کرمان

ثبت نام 37 نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس از استان کرمان
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تا پایان وقت دومین روز از ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعداد 37 نفر داوطلب در نه حوزه انتخابیه استان کرمان ثبت نام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ محمدصادق بصیری رئیس ستاد انتخابات استان کرمان شامگاه امشب در جمع خبرنگاران گفت: تا پایان وقت دومین روز از ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعداد 37 نفر داوطلب در نه حوزه انتخابیه استان کرمان ثبت نام کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به اینکه از  تعداد یاد شده 32 نفر مرد و 4 نفر دواطلب زن هستند، ابراز کرد: تعداد کاندیدای حوزه انتخابیه شهرستان کرمان و راور تا پایان وقت امروز 4 نفر بوده است که آمار داوطلبان این حوزه به 13 نفر رسیده است.

,

این مقام مسئول بیان کرد: تا پایان وقت امروز در حوزه انتخابیه شهرستان های انار و رفسنجان داوطلبی ثبت نام نکرده است و تعداد کاندیدای این حوزه 4 نفر روز گذشته است.

,

بصیری با اشاره به اینکه تعداد دو نفر امروز در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: بر همین اساس آمار این حوزه به پنج نفر رسیده است.

,

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ادامه داد: تعداد 4 نفر در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد ثبت نام کرده اند و آمار این حوزه به 6 نفر رسیده است و در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان امروز یک نفر و به طور کلی دو نفر از این حوزه ثبت نام کرده اند.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه تعداد دو نفر از حوزه انتخابیه پنج شهرستان جنوبی استان کرمان کاندیدا شده اند، اظهار کرد: امروز از حوزه انتخابیه شرق استان 3 نفر ثبت نام کرده اند که با احتساب روز گذشته 4 نفر از این حوزه ثبت نام کرده اند.

,

وی با اشاره به اینکه تمامی ثبت نام کنندگان امروز مرد بوده اند، افزود: تا پایان وقت ثبت نام امروز کاندیدایی از حوزه انتخابیه شهرستان های بافت، ارزوئیه و رابر برای انتخابات ثبت نام نکرده اند.

,

انتهای پیام/

,

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه