اخبار داغ

خواهر شهید کرمی:

شهید کرمی؛ عاشق امام و انقلاب بود

شهید کرمی؛ عاشق امام و انقلاب بود
خواهر شهید سید رضا کرمی با بیان اینکه شهید از ابتدا شور و عشق عجیبی به مباحث مذهبی از خود نشان می داد گفت: شهید همیشه می گفت ما باید برای کمک به اسلام و رزمندگان در جبهه حضور داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ شهدای بسیجی یادگاران پرافتخار سالهای خون و حماسه این ملت هستند. در راه آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی بسیج وار جنگیدند و خون خود را به نهال انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

برای آشنایی با رشادت‌ها و از خودگذشتگی و سیره پر افتخار شهدای بسیجی با خواهر بسیجی شهید سید رضا کرمی به گفت و گو نشسته ایم.

,

خواهر شهید سید رضا کرمی در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه سید رضا از ابتدا شور و عشق عجیبی به مباحث مذهبی از خود نشان می داد گفت: کلاس پنجم بود که در بسیج ثبت نام کرد و مکرراً از علاقه خود برای رفتن به جبهه می گفت و اینگونه بیان می کرد که ما باید برای کمک به اسلام و رزمندگان در جبهه حضور داشته باشیم.

,

, ,

سیده معصومه کرمی گفت: برادر ما همواره آرزوی شهادت داشت ،خاطرم هست به والدین و اعضای خانواده تاکید می کرد برای شهادت به جبهه می رود.

,

خواهر شهید ادامه داد: ۱۴ اسفند سال ۶۴ بود که خبر شهادتش را برای ما آوردند در حالی که ۱۴ سال بیشتر نداشت و جان خود را در راه اعتقادات و آرمانهایش فدا کرد.

,

وی گفت: به یاد دارم تا یک ماه جنازه برادر شهیدمان پیدا نشد و بعد از یک ماه پیکر پاکش به دستمان رسید.

,

کرمی در پاسخ به سوال ما در خصوص ارتباط عاطفی و نحوه رفتار شهید با وی و اعضای خانواده اظهار کرد: در طول ایامی که در جبهه بود، دو یا سه نامه برایمان فرستاد،در خانواده نیز همه به او علاقه داشتند و او نیز با احترام با بقیه رفتار می کرد.

,

, ,

وی با بیان اینکه شهید کرمی علاقه و ارادت خاصی به امام و انقلاب داشت گفت: به همه گفته بود که شهید یا اسیر خواهد شد حتی موقعی که جنازه به دست ما رسید در دستش حنا گذاشته بود چون می‌دانست شهید خواهد شد.

,

خواهر شهید با بیان خاطره جالب از علائق شدید مذهبی شهید اظهار کرد: در دیوارهای شهر دمق شعار در حمایت از حجاب اسلامی نوشته بود و به حجاب بسیار حساس و دغدغه مند بود.

,

وی در پایان گفت: شهید به قدری شوق جبهه و شهادت داشت که وقتی اعزامش نمی‌کردند با کارت بسیج دوستش توانست به جبهه اعزام شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه