اخبار داغ

ناله‌های خاموش بیماران؛

کمبود داروی سرماخوردگی در داروخانه‌های جازموریان

کمبود داروی سرماخوردگی در داروخانه‌های جازموریان
متأسفانه هر ساله با ورود فصل سرما با کمبود دارو از جمله دارو ساده سرماخوردگی در داروخانه‌های اکثر روستاهای رودبار جنوب روبرو هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ با توجه به محروم بودن و فاصله زیاد برخی از روستاهای شهرستان رودبارجنوب با مراکز درمانی همیشه مشکلاتی در این فصل وجود دارد از جمله کمبود دارو در داروخانه ها که موجب گلایه مندی مردم می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

حجت الاسلام والمسلمین بامری امام جمعه بخش جازموریان در واکنش به کمبود دارو در این بخش، گفت: یک آمپول ساده‌ای که در هر داروخانه پیدا می شود،اما در داروخانه های جازموریان کمیاب است.

,

وی بیان کرد: اگر مسئولین مربوطه توانایی رفع مشکل را ندارند تشکیلات خود را جمع کنند.

,

امام جمعه بخش جازموریان عنوان کرد: جمعیت پنجاه هزار نفری این شهر برای  خرید یک قرص مسکن باید مسافت هفتاد کیلومتری تا مرکز شهرستان را طی کنند.

,

بامری شهروند جازموریانی نیز در این رابطه  با ابراز گلایه مندی از وضعیت موجود به خبرنگار ما گفت: متاسفانه در داروخانه های زهکلوت خیلی از داروها پیدا نمی شود، مردم بالجبار و با این گرانی بنزین یا باید برای درمان بیماری  کودکان خود را برای درمان به شهرستانهای همجوار ببرند.

,

وی عنوان کرد: از آنجایی که مرکز درمانی زهکلوت زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی جیرفت می باشد، ازمسئولان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خواهشمندیم که واقعا فکر اساسی برای این فصل سرما و نبود دارو در زهکلوت داشته باشید.

,

بخش جازموریان به مرکزیت زهکلوت با 50هزار نفر جمعیت در هفتاد کیلومتری شهرستان رودبارجنوب واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه