اخبار داغ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان:

تردد در محورهای کوهستانی زنجان تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

تردد در محورهای کوهستانی زنجان تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: در حال حاضر تردد در محورهای کوهستانی استان زنجان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در اکثر محورهای استان زنجان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه در محورهای زنجان-طارم، زنجان-تهم-چورزق، زنجان-دندی-تخت سلیمان، سلطانیه-خدابنده-همدان، ابهر-خدابنده بارش برف گزارش شده است، افزود: در دو محور زنجان-طارم، زنجان-تهم-چورزق، زنجان حرکت با زنجیر چرخ میسر است.

,

این مسئول بیان اینکه وضعیت محور آزادراه و ترانزیت زنجان-قزوین نیز برفی است و در آزادراه زنجان-تبریز و جاده ترانزیت نیز بارش باران گزارش شده است.

,

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان با بیان اینکه حرکت در اکثر راه های کوهستانی استان زنجان به دلیل بارش برف با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، افزود: برخی راه‌های روستایی نیز مسدود شده است.

,

محمدی با بیان اینکه مسیرهای اصلی استان باز است و امکان تردد وجود دارد، خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می شود برای تردد از محورهای کوهستانی به زنجیر چرخ مجهز باشند.

,

وی گفت:رانندگان برای اطلاع از مسیرها می‌توانید با سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری تماس حاصل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه