اخبار داغ

صبح امروز؛

برخورد قطار مسافربری با تریلر در آبیک یک کشته برجای گذاشت

برخورد قطار مسافربری با تریلر در آبیک یک کشته برجای گذاشت
بر اثر برخورد قطار مسافربری با یک دستگاه خودرو تریلر، یک تن در شهرستان آبیک جان خود را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ صبح امروز بر اثر برخورد قطار با تریلی در آبیک، یک نفر جان خود را از دست داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در تشریح این حادثه اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه تریلی و پراید در آبیک واقع در محدوده میرپنجی (ناصرآباد) حین عبور از عرض ریل راه آهن با قطار برخورد کردند که براثر این حادثه سرنشین ٤٠ ساله تریلی جان باخت.

,

رئیس اورژانس قزوینتصریح کرد: پس از وقوع این حادثه بلافاصله آمبولانس‌های مرکز فوریت‌های پزشکی آبیک در محل حاضر شدند؛ اما تلاش عوامل اورژانس برای احیای سرنشین تریلی بی‌نتیجه ماند.

, رئیس اورژانس قزوین,

در پی وقوع این حادثه پلیس هم در این خصوص اظهار نظر کرده است.

,

سرهنگ رحیم خامدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از برخورد قطار مسافربری با یک دستگاه خودرو تریلر و کشته شدن یک تن در شهرستان آبیک خبر داد.

,

وی افزود: ساعت 11:10 صبح امروز در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر برخورد قطار مسافربری تهران- رشت با یک دستگاه خودرو تریلر در کیلومتر 116 آبیک- قزوین بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

,

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین تصریح کرد: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد، قطار مسافربری تهران- رشت با یک دستگاه خودرو تریلر برخورد کرده که متاسفانه راننده تریلر در محل فوت و خسارت شدیدی به دیزل وارد آمده است.

,

وی در پایان با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان ورود غیرمجاز به حریم ریلی اعلام شده است؛ گفت: شدت خسارت به حدی بوده که منجر به تعویض دیزل شده است.

,

گفتنی است؛ سی‌ام آبان ماه امسال نیز در حادثه برخورد قطار مسافربری تهران- رشت در جاده قدیم آبیک با خودروی پراید، ۲ سرنشین این خودرو جان خود را از دست دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه