اخبار داغ

عضو کمیسیون انرژی در گفتگو با دانا:

مافیای واردات اجازه رونق تولید داخلی را نمی‌دهد

مافیای واردات اجازه رونق تولید داخلی را نمی‌دهد
علی بختیار گفت: کسانی که منافعی در واردات این نوع کالاها دارند، طبیعی است که به طرق مختلفی سعی می کنند که در برابر تولید این محصولات مانع ایجاد کنند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمایت از کالای ایرانی یکی از محورهای مهم اقتصاد مقاومتی و پیش شرط رونق تولید در کشور است؛ در شرایطی که تحریم های همه جانبه کشور را با مشکلاتی مواجه کرده است، تنها راه مقابله خودکفایی و افزایش تولید داخلی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در همین راستا علی بختیار، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، ضمن تاکید بر حمایت از کالاهای داخلی و رونق تولید، گفت: مجلس به طور جدی از صنایع بزرگ کشور، نظیر صنایع فولاد، و صنایع کوچک و متوسط حمایت می کند. در همین راستا سال گذشته طرح هایی در رابطه با وام های ارزان قیمت از طریق صندوق توسعه ملی مطرح شده و مصوبات خوبی در این راستا داشته ایم.

,

وی در خصوص روند صدور مجوز برای تولید محصولات استراتژیکی نظیر نورد گرم، که به صورت واردات نیاز کشور را تامین می کند، افزود: یکی از مواردی که در جلسات علنی و غیرعلنی مجلس به مدیران مربوطه توصیه می شود، این است از صنایعی که به هر دلیلی دچار مشکل شده اند، کمک نمایند و مجلس نیز از این اقدامات حمایت می کند.

,

عضو کمیسیون انرژی با تاکید بر مقابله با کسانی که در روند تولیدات کالاهای مشابه وارداتی نظیر نظیر نورد گرم، خلل ایجاد می کنند، افزود: کسانی که منافعی در واردات این نوع کالاها دارند، طبیعی است که به طرق مختلفی سعی می کنند که در برابر تولید این محصولات مانع ایجاد کنند، اما تولیدکنندگان باید با افزایش کیفیت محصولات خود و کاهش قیمت آن صنایع استفاده کننده از این محصول را ترغیب به مصرف کالاهای داخلی کنند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه