اخبار داغ

در سومین روز نام نویسی انجام شد؛

ثبت نام ۷۵ داوطلب برای نمایندگی مجلس در استان البرز/ ۱۴ زن ثبت‌نام کردند

ثبت نام ۷۵ داوطلب برای نمایندگی مجلس در استان البرز/ ۱۴ زن ثبت‌نام کردند
سومین روز از ثبت نام داوطلبان مجلس با نام نویسی ۷۵ نفر از حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا و حوزه انتخابیه شهرستانهای ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد همراه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سومین روز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان البرز نیز در حالی به پایان رسید، که فرماندار کرج در تشریح آمار آن گفت: تا پایان روز سوم نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی،63 نفر در این مرکز حوزه انتخابیه ثبت نام کرده اند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

غفور قاسم پور با اشاره به اینکه تا امروز 12 آذرماه در مجموع 63 نفر نام نویسی کرده اند که از این تعداد 12 نفر خانم و 51 نفر  آقا هستند، افزود: مشارکت بانوان در این حوزه انتخابیه جهت ثبت نام، 16 درصد و آقایان 84 درصد است.

,
 
,
, ,
 
,
فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد اظهار داشت: بیش از 50  درصد افرادی که ثبت نام کرده اند بین 30 تا 40 سال هستند و 8 نفر از این افراد مدرک دکتری و 55 نفر مدرک کارشناسی ارشد دارند. 
,
 
,
همچنین رئیس ستاد انتخابات استان البرز در پایان سومین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس گفت: در طول سه روز جمعا ۷۵ نفر در استان البرز ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴ نفر زن و ۶۱ نفر مرد می باشند. 
,
 
,
فردی با اعلام این خبر افزود: امروز نیز در استان البرز ۲۷ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۱ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد و ۶ نفر در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان بوده اند.
,
 
,
, ,
 
,
وی اظهار داشت: از این تعداد ۴ نفر زن و ۲۳ نفر مرد می باشند و از نظر سطح سواد ۲ نفر دکتری و ۲۴ نفر فوق لیسانس و یک نفر دارای مدرک سطح سه حوزوی می باشد.
,
 
,
رئیس ستاد انتخابات استان در خاتمه تصریح کرد: از نظر سوابق کاری ۹ نفر دارای شغل آزاد، یک نفر روحانی،  یک نفر بازنشسته، ۳ نفر بیکار، یک نفر فرهنگی، ۸ نفر کارمند و مابقی سایر مشاغل هستند. 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه