اخبار داغ

در همایش «طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی» مطرح شد؛

برگزاری بیش از ۲۶۰۰ اردوی جهادی در کرمانشاه طی سال جاری

برگزاری بیش از ۲۶۰۰ اردوی جهادی در کرمانشاه طی سال جاری
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در همایش «طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی»گفت: هیچ خدمتی در نظام جمهوری اسلامی ایران بالاتر از کمک به مردم نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز سردار بهمن ریحانی امروز در همایش «طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی» اظهار داشت: در طول ۴۰ ساله انقلاب تمام شیاطین بزرگ برای سست شدن پایه های انقلاب متحد شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی کار جهادگران بسیجی در محرومیت‌زدایی را در محکم کردن پایه‌های نظام را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: کار شما جهادگران بسیار ارزشمند است، این کار صرفا خدمت‌رسانی نیست بلکه شما پایه های نظام جمهوری اسلامی را محکم کردید.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: کار جهادگران دقیقا در نقطه مقابل خواسته‌های دشمن قرار دارد، چون آنها جامعه ایران اسلامی را جامعه‌ای بی تفاوت به اعتقادات و هم‌نوع را می‌خواهند.

,

سردار ریحانی بصیرت افزایی در این جهاد کبیر را وظیفه خطیر برای جهادگران برشمرد و بیان داشت: این کار جنگیدن با اهداف و سیاست های فکری و فرهنگی دشمن است، زمانی که در عرصه جهاد و کار تلاش می‌کنید و بخشی از فکر افراد را به این امر وا می دارید این یعنی نقطه مقابل خواسته های دشمنان ما که به دنبال سست کردن پایه های نظام هستند.

,

وی تصریح کرد: در حوادث روزهای گذشته که اشرار در کشور به راه انداختند مشاهده کردید که در جغرافیایی که کار محرومیت‌زدایی و آبادانی توسط جهادگران انجام شد هیچ مشکلی نداشتیم، البته مردم فهیم هستند و درک دارند.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به توصیه اکید رهبر معظم انقلاب بر اقدامات و کارهای اجتماعی سپاه و بسیج ادامه داد: هیچ خدمتی در نظام جمهوری اسلامی ایران بالاتر از کمک به مردم نیست.

,

سردار ریحانی بیان داشت: اگر نگاهی به تاریخ زندگی امیرالمومنین (ع) بیاندازیم می‌بینیم که ایشان لذت‌بخش ترین دوران زندگی بابرکتشان را نه دوران حکومتداری بلکه زمانی که برای محرومان کار می‌کردند، می‌دانستند.

,

وی با تصریح اینکه فقر ایمان را سست می‌کند، گفت: کار شما در فقرزدایی بسیار رزشمند است و این اقدامات حتی می‌تواند جامعه را زنده کند.

,

وی اقدامات گروه‌های جهادی را مایه عزت و سربلندی نظام و عصبانیت و ناراحتی دشمنان بیان و از زحمات آنها تقدیر کردم.

,

برگزاری بیش از ۲۶۰۰ اردوی جهادی طی امسال در کرمانشاه

, برگزاری بیش از ۲۶۰۰ اردوی جهادی طی امسال در کرمانشاه,

سرهنگ حسین قبادی بصیر امروز چهارشنبه در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب بیانات مهمی به ویژه برای جوانان و قشر بسیج داشتند که بسیج از اهم اقشاری است که در این مسیر گام بر میدارد و جهادگرانی که در عرصه اقتصاد مقاومتی هستند عملا به این حوزه ورود پیدا کردند و کارها را پیش می برند.

, گام دوم انقلاب,

وی افزود:  جهادگران هموراه در معنویت و اخلاق، برقراری عدالت، استقلال، سبک زندگی، عزت ملی، علم و پژوهش همواره مصداق عینی هستند.

,

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه بیان داشت: شوراهای جهادی در سطح شهرستان های استان تشکیل شده و ۲ سالی است مجمع جهادی استان انتخاباتش با حضور اعضای آن برگزارشده است.

,

این مسئول بیان داشت: در حوزه جهادی بعد از طرح اعتلای خدمات رسانی اقدامات موثری در استان صورت گرفته است به گونه ای که تعداد گروه های جهادی قبل تر کمتر از ۲۰۰ گروه بود اما امروز ۳۷۸ گروه جهادی سطح بندی شده، شناسنامه دار و دارای موقعیت جغرافیایی مشخص در استان داریم.

,

سرهنگ قبادی بصیر با اشاره به تشکیل ۸۲۷ گروه جهادی محله محور در سطح پایگاه های مقاومت عنوان کرد: این گروه ها برکات زیادی داشته اند.

,

وی ادامه داد: در طول ۱۰ سال گذشته اگر آمار اقدامات گروه های جهادی را در نظر بگیریم ۱۰۲ هزار و ۸۸۱ نفر روز اردو در قالب ۴ هزار و ۴۰۳ اردو برگزار شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه طی امسال ۲ هزار و ۶۵۶ اردو انجام شده است، بیان داشت: گروه های جهادی استان کرمانشاه در بحث سیل در استان کرمانشاه و نیز استان لرستان حضور فعال و موثری داشتند.

,

این مسئول با بیان اینکه در حوزه سیل ۱۹۲ جهادگر کرمانشاهی به صورت متوالی در استان لرستان فعالیت کردند، تصریح کرد: همچنین ۹۰۹ جهادگر نیز در مناطق سیل زده استان کرمانشاه به خدمت رسانی مشغول بودند.

,

سرهنگ قبادی بصیر ادامه داد: ۱۶ هزار و ۲۰۰ نفر در فعالیت های امدادی از گروه های جهادی محله محور فعالیت داشتند که یکی دیگر از دلایل عملکرد بالای گروه های جهادی در استان است.

,

وی با اشاره به اینکه ۴۸۹ مدرسه در طرح هجرت بازسازی و بهسازی شدند، عنوان کرد: در زمینه طرح هجرت نیز ۳۳ هزا نفر روز اردو برگزار شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه با تصریح اینکه در ۱۰ سال گذشته بیش از ۱۷ هزار و ۳۳۵ نفر آموزش داشتیم، گفت: به ۵ هزار و ۳۳۶ نفر وام اشتغالزایی بالغ بر ۶۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

,

این مسئول ادامه داد: در حوزه پرداخت وام های اقتصاد مقاومتی رویکردهای جدیدی را در پیش گرفته ایم و مذاکراتی را نیز با سایر دستگاه های استان داشتیم و اقدامات خوبی در این زمینه شکل گرفته است.

,

سرهنگ قبادی بصیر افزود: طرحی را در حمایت از یک و یا ۲ محصول در سطح استان داریم تا با استفاده از اعتباراتی که دستگاه های مختلف برای اشتغالزایی دارند در سال آینده مورد حمایت قرار گیرند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه