اخبار داغ

به همت خیران؛

خانواده چادرنشین کوهدشتی خانه‌دار شدند+فیلم

خانواده چادرنشین کوهدشتی خانه‌دار شدند+فیلم
خانواده چادرنشین کوهدشتی به همت خیران و مسئولان کوهدشت خانه‌دار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، خانواده کوهدشتی که به دلیل بیماری پدر خانواده و عدم توانایی تأمین اجاره مسکن آواره خیابان شده بودند خبرساز شد، پایگاه خبری سفیر افلاک نیز در گزارشی با عنوان «روایت آوارگی خانواده کوهدشتی/گذر زندگی زیر چادر+فیلم» گوشه‌ای از لحظات چادرنشینی این خانواده ۴ نفره را منتشر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، , روایت آوارگی خانواده کوهدشتی/گذر زندگی زیر چادر+فیلم,

پس از پیگیری‌ها، به همت خیران و مسئولان شهرستان کوهدشت این خانواده خانه‌دار شدند و سکونت یافتند.

,

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام‌جمعه کوهدشت اظهار داشت: مطلع شدیم خانواده‌ای زیر چادر در پارک شهید بهشتی کوهدشت مستقرشده است، در محل حضور یافته و با این خانواده دیدار کردیم که پس‌ازآن توسط مردم، خیران و مسئولان سرپناهی برای خانواده تهیه شد.

,

وی افزود: ادارات کمیته امداد و بهزیستی دو ارگان مهمی بودند که در رفع این مشکل بسیار تلاش کردند؛ خانواده‌ای که در پارک شهید بهشتی مستقر بودند این روزها در فضای مجازی دل همه را به درد آورده بود.

,

قاسم رستمی مدیر کمیته امداد کوهدشت عنوان کرد: به‌محض اطلاع از وضعیتشان سریعاً تحت حمایت کمیته امداد قراردادیم و مشکل مسکن این خانواده همان روز با هماهنگی فرماندار و برپا کردن یک‌تخته چادر هلال‌احمر به‌صورت موقت برطرف شد ولی با توجه به بارندگی‌های اخیر وضعیت مناسبی نداشتند که خیران پای‌کار آمدند و مبلغ ۱۰ میلیون تومان جهت رهن منزلی برای این خانواده اهدا کردند، درنهایت خانه‌ای اجاره شد و اسکان یافتند.

,

وی تصریح کرد: از خیرانی که در تمام صحنه‌ها حضور دارند، خواستاریم نوع‌دوستی خود را در تأمین وسایل خانه و تهیه سرپناه دائمی برای این خانواده به نمایش بگذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه