اخبار داغ

نشست خبری آغاز به کار مجموعه کمیک موشن طلوع ققنوس‌ها برگزار شد؛

تولید کمیک موشن کتاب‌های «عباس دست‌طلا» و «دلتنگ نباش»

تولید کمیک موشن کتاب‌های «عباس دست‌طلا» و «دلتنگ نباش»
کارگردان این مجموعه گفت: تلاش داریم این محصولات را به نحوی عرضه کنیم که علاوه بر پخش در رسانه ملی در شبکه های اجتماعی نیز قابلیت انتشار و تاثیرگذاری قابل توجه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست خبری آغاز تولید مجموعه کمیک موشن "طلوع ققنوس‌ها" با محوریت زندگی حاج عباس باقری، راوی کتاب «عباس دست طلا» و زندگی شهید مدافع حرم، "روح الله قربانی"، با حضور اصحاب رسانه و عوامل ساخت این مجموعه در پاتوق خبر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مجموعه چندرسانه‌ای طلوع ققنوس‌ها با محتوای ارزشی، به همت موسسه مبین مدیا وابسته به مجمع تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی انقلاب اسلامی تولید خواهد شد که این طرح با ساخت موشن گرافی از محتوای دو کتاب "عباس دست‌طلا" و "دلتنگ نباش"‌ که مقام معظم رهبری به آن تقریظ فرمودند، آغاز خواهد شد.

,

کمیک موشن عباس دست طلا به تهیه‌کنندگی فرزین سلطانی که خود از رزمندگان دفاع مقدس و مدیرعامل شرکت فجر جهاد است تولید می‌شود. کمیک موشن شهید مدافع حرم روح الله قربانی نیز به تهیه‌کنندگی عابدین، رئیس انجمن چاپ کشور تولید خواهد شد.

,
رضا امیدوار تجریشی، نماینده مجمع تولیدکنندگان و فعالان انقلاب اسلامی در این نشست خبری گفت: هدف از تولید این مجموعه، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی است و حمایت مالی از آن را شرکت حمل و نقل فجر جهاد وابسته به صندوق بازنشستگی کشور بر عهده دارد. این مجموعه در هفت قسمت از شبکه های دو، سه و افق سیما پخش خواهد شد.
,

, ,
 
,
دبیر جوانان مجمع تولیدکنندگان و فعالان انقلاب اسلامی تصریح کرد: در گام اول با خاطراتی مواجه هستیم که کتاب هایشان نوشته شده اما در ادامه راه، ممکن است به سوژه هایی بپردازیم که هنوز کتابشان نوشته نشده و کمیک موشن های تولیدی باعث می شود نویسندگان دفاع مقدس به سراغ این سوژه ها بروند.
,
 
,
در ادامه برنامه، حاج عباس باقری به نقل خاطراتی از اولین روز جنگ و اعزامش به مناطق جنگی غرب کشور پرداخت.
,
 
,
سلطانی، مدیرعامل شرکت حمل و نقل فجر جهاد که سابقه حضور در جبهه ها را داشته نیز در این نشست، سخنرانی کرد.
,
 
,
وی با اشاره به موقعیت شرکت حمل و نقل فجر جهاد و نقش این شرکت در جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی گفت: ما در جنگی تمام عیاریم و در سال گذشته شاهد سرمایه گذاری دشمن بر روی اعتصابات رانندگان حمل و نقل عمومی بودیم که شکر خدا این توطئه هم خنثی شد. ما به دنبال فرهنگ سازی هستیم و برای همین، نمونه های خوبی مثل حاج عباس باقری را باید به جامعه و خصوصا افرادی که در این صنف هستند، معرفی کنیم.
,
 
,
سلطانی افزود: مدت زمان تولید این اثر سه ماه است و امیدواریم وظیفه خود را در پیوند اقتصاد و فرهنگ، به خوبی انجام دهیم.
,
 
,
امیرحسین دولت آبادی، کارگردان این مجموعه نیز در این نشست خبری گفت: بازسازی صحنه های جنگ، هزینه زیادی می برد و مجبور بودیم داستان هایمان را در قالب کمیک موشن ارائه کنیم. مجموعه طلوع ققنوس ها چند فصل است که فعلا ساخت دو فصل از آن را آغاز کرده ایم و برای این کار از نیروهای حرفه ای و از بهترین پترن ها بهره برده ایم.
,
 
,
وی تصریح کرد: تلاش داریم این محصولات را به نحوی عرضه کنیم که علاوه بر پخش در رسانه ملی در شبکه های اجتماعی نیز قابلیت انتشار و تاثیرگذاری قابل توجه داشته باشد.
,
 
,
بابک عابدین، رییس انجمن صنف چاپ و بسته بندی کشور و تهیه‌کننده موشن گرافیک زندگی "شهید روح‌الله قربانی" هم در این نشست ضمن بیان سخنانی درباره شخصیت حاج عباس باقری گفت: روحیه جهادی و اشاره مقام معظم رهبری به عبارت «ما می توانیم» در خاطرات حاج عباس باقری به خوبی دیده می شود.
,
 
,
وی افزود: مهمترین اصل در هر جامعه ای فرهنگ است و اگر فرهنگ را توسعه بدهیم، مسائل مختلفمان حل می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه