اخبار داغ

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد:

قیمت مصوب کپسول گاز مایع 7800 تومان است/ سازمان صمت مسئول برخورد با مراکز غیر مجاز LPG

قیمت مصوب کپسول گاز مایع 7800 تومان است/ سازمان صمت مسئول برخورد با مراکز غیر مجاز LPG
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد گفت: قیمت مصوب کپسول گاز مایع در یزد هفت هزار و 800 تومان است و نسبت به قبل هیچگونه افزایش قیمتی نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، نصب دستگاه LPG  سوز با منبع غیراستاندارد توسط کپسول گاز مایع خانگی در صندوق عقب خودروها بدون توجه به خطرات آتش سوزی و نشت گاز یکی از معضلاتی است که این روزها با توجه به افزایش قیمت بنزین و کمبود سهمیه و همچنین در پی عدم نظارت جدی مسئولان در کوچه پس کوچه‌ها و مراکز غیر مجاز در حاشیه شهر مشاهده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا, LPG  ,

برخی از کارشناسان با تاکید بر اینکه استفاده از سیلندرهای گاز مایع در گازسوز کردن خودروها کار بسیار خطرناکی است، معتقدند که استفاده از سوخت گاز مایع و سیلندرهای این گاز در خودروها کاری غیر مجاز است چرا که در صورت کوچکترین تصادف به خاطر مهار نبودن کامل سیلندر احتمال پاره شدن شیلنگ و بروز حادثه های دلخراش وجود دارد.

, .,

محسن مظفری زاده، در خصوص کمیاب شدن کپسول گاز مایع در استان گفت: به دنبال افزایش قیمت بنزین و کمبود سهمیه، برخی شهروندان به کارگاه‌های غیر مجاز برای نصب دستگاهLPG  روی خودروی خود رو آورده‌اند و به دلیل استفاده این کپسول برای این کار، کمبود کپسول گاز مایع مشاهده می‌شود.

, LPG ,

وی ادامه داد: کپسول گاز مایع صرفا برای مصارف  خانگی است و استفاده از آن برای گاز سوز کردن خودرو کار بسیار خطرناکی است و جان شهروندان را به خطر می‌اندازد اما کارگاه‌های غیر مجاز در حاشیه‌های شهر این کار را به صورت غیر قانونی انجام می‌دهند.

,

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد عنوان کرد: وظیفه شناسایی و برخورد با مراکز غیر مجاز LPG، بر عهده سازمان صنعت معدن تجارت است و تنها نظارت بر قیمت توزیع کپسول گاز مایع  برعهده بازرسی اتاق اصناف است.

, LPG,

مظفری‌زاده افزود: قیمت مصوب کپسول گاز مایع در یزد هفت هزار و 800 تومان است و نسبت به قبل هیچگونه افزایش قیمتی نداشته است و چنانچه شهروندان با تخلف و گران فروشی در این خصوص مواجه شدند می‌توانند با شماره 36291719 واحد ستاد خبری اتاق اصناف در میان بگذارند.

,

وی در خصوص برخورد با مراکز غیر مجاز نصب دستگاه LPG  بر روی خودروها گفت: در جلسه‌ای که اخیرا برای تنظیم بازار تشکیل شده بود این موضوع توسط پلیس راهور مطرح شد و مقرر شد جلسه‌ای با حضور سازمان صنعت معدن تجارت و دادستان برگزار شود تا حکم دادستان برای برخورد و پلمپ این مراکز غیر مجاز گرفته شود که از برگزاری و نتیجه این جلسه اطلاعی ندارم.

, LPG ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه