اخبار داغ

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم:

سامانه اعلام مهارت دانشجویان به زودی راه‌اندازی می‌شود

سامانه اعلام مهارت دانشجویان به زودی راه‌اندازی می‌شود
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: به زودی سامانه‌ای را راه‌اندازی خواهیم کرد که دانشجویان مهارت‌های خود را در آن سامانه وارد کرده تا از آن مهارت در فضای دانشگاه‌ها استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ظهر امروز با حضور در حسینیه شهدای گمنام دانشگاه شهیدباهنر کرمان با بیان اینکه ما بستر استانداردسازی را فراهم می کنیم اما خلاقیت‌های اصلی را دانشگاه‌ها ایجاد می کنند، گفت: مسئله ای که در دانشگاه شهید باهنر رخ می‌دهد با آن چیزی که در دانشگاه‌های دیگر اتفاق می‌ا‌فتد متفاوت است،

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: اما همین موضوع هم در جای خود تجربه ارزشمندی است، بنابراین لازم است مستندات این موضوع شامل ویژگی‌های دوره و تعداد دانشجویان دوره دیده را برای وزارت ارسال نمایید تا دیگران نیز از این تجربه استفاده کنند.

,

برومند با بیان اینکه داشتن مهارت امری بدیهی در سراسر دنیا است، تصریح کرد: مهارت به انسان اعتماد به نفس می‌دهد و افراد می‌توانند با مهارت از دانسته‌های تئوری خود استفاده نمایند، که بر اساس آن چیزی را بسازند و یا خلق کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: به‌زودی سامانه‌ای را ایجاد خواهیم کرد که دانشجویان باید مهارت‌های خود را وارد نمایند تا از آن مهارت در فضای دانشگاه‌ها استفاده شود.

,

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وضعیت بازار کار را باید دائماً به دانشگاه اطلاع رسانی کرد تا آنها دید مناسبی نسبت به جامعه کاری داشته باشند.

,

در ادامه معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیأت همراه از آزمایشگاه پژوهشی و تحقیقات کاربردی (مرکزی)، پروژه های صنعتی، دستگاه تمییزکاری لیزری دیدن کردند.

,

گفتنی است این آزمایشگاه به منظور پاک سازی آلاینده های فرونشسته بر روی سطح المان های الکتریکی، بهبود کارایی عملیات فلوتاسیون با کاهش رس ها و پیریت در مقیاس نیمه صنعتی، گیاه جدید تریتی پایرم، پسته مقاوم به شوری، کارگاه مجازی آموزش و رفع اشکال سامانه محاسبات سریع دانشگاه(HPC) و پژوهشکده فناوری تولیدات گیاهی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه