اخبار داغ

معاون اول قوه قضائیه:

اگر به‌جای توجه به غربی‌ها به کشاورزی بها می‌دادیم نیازمند دیگران نبودیم

اگر به‌جای توجه به غربی‌ها به کشاورزی بها می‌دادیم نیازمند دیگران نبودیم
معاون اول قوه قضائیه گفت: عزت ملت ایران با توجه به کشاورزی کامل می شود و اگر همان میزانی که خرج رفت و آمد ها برای دریوزگی از غربی ها داشتیم، از قبل به کشاورزی توجه می کردیم نیاز نداشتیم پیش بیگانگان دست دراز کنیم تا به ما ذرت و گندم و نهاده بدهند, وقتی که ما توجه نمی کنیم ناچارا دست دراز می کنیم و آن ها کمک نمی‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ غلامحسین محسنی اژه ای عصر امروز در جلسه دیدار رئیس قوه قضائیه با نمایندگان تشکل های کشاورزی استان با بیان اینکه افتخار و تمام وجود دست یکایک کشاورزان را می بوسم و بر این بوسیدن افتخار می کنم، گفت: استقلال کشور بدون تلاش کشاورزان و تولیدات کشاورزی بسیار سخت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: عزت ملت ایران با توجه به کشاورزی کامل می شود و اگر همان میزانی که خرج رفت و آمد ها برای دریوزگی از غربی ها داشتیم، از قبل به کشاورزی توجه می کردیم نیاز نداشتیم پیش بیگانگان دست دراز کنیم تا به ما ذرت و گندم و نهاده بدهند, وقتی که ما توجه نمی کنیم ناچارا دست دراز می کنیم و آن ها کمک نمی‌کنند.

,

وی با بیان اینکه عمل به قانون، عدم تبعیض، عمل به وعده ها از خواسته های کشاورزان اصفهان است، اذعان کرد: به عنوان کشاورززاده باید عرق شرم بریزم که این مشکلات را داریم و امید داریم در گام دوم این مشکلات برطرف شود.

,

محسنی اژه ای با بیان اینکه قسمتی از این مشکلات مربوطه به کل کشور و قسمتی هم خاص اصفهان است، گفت: ما هم کمک می کنیم تا مشکلات استان از مشکلات کشور تفکیک شود و پیشنهاد می کنم رئیس قوه هیئتی تعیین کنند تا در این استان و استان های مجاور، سائل قضایی این موضوعات را پیگیری کنند.

,

معاون دستگاه قضا در پایان گفت: بخشی از مشکلات مربوط به قوه قضائیه نیست ولی مردم انتظار دارند که مشکلات آن ها حل بشود. برخی افراد پای آمدن و پول آمدن تا اینجا را داشتند ولی برخی این پا و پول را نداشتند که بیایند و پینه های دست آن ها خیلی بیشتر از بقیه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه