اخبار داغ

واکنش به خودکشی یک دانشجو از سوی مسئولان!

واکنش به خودکشی یک دانشجو از سوی مسئولان!
در روزهای اخیر خبری خودکشی 4 دانشجوی خوابگاه علم الهدی دانشگاه چمران اهواز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که واکنش کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: شرایط در خوابگاه برای دانشجویان مساعد است و با توجه به حس نا امنی ایجادشده، مشاوران، اعضای هیئت‌علمی و کانون‌های دانشجویی، به‌طور مرتب، مشاوره‌های لازم را به دانشجویان ارائه می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
علیرضا قدردان معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در واکنش به خبرهای منتشرشده، اظهار کرد: شرایط در خوابگاه برای دانشجویان مساعد است و با توجه به حس نا امنی ایجادشده، مشاوران، اعضای هیئت‌علمی و کانون‌های دانشجویی، به‌طور مرتب در محل خوابگاه حضور یافته و مشاوره‌های لازم را به دانشجویان ارائه می‌دهند.
,
 
,
وی افزود: از چند روز قبل و با پیدا شدن جسد یکی از دانشجویان این دانشگاه -که شامگاه پنجشنبه هفته گذشته از خوابگاه خارج‌شده و صبح روز بعد جسد وی در منطقه بوستان پیداشده است- مرکز مشاوره معاونت دانشجویی زمان مشاوره‌های خود را به چهار روز در هفته افزایش داده است و گفت‌وگوی دانشجویان با مشاوران دانشگاه توانسته است بخشی از استرس‌های ایجادشده را کاهش دهد.
,
 
,
معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: در فضای مجازی خبرهایی منتشرشد که سبب استرس هرچه بیشتر دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ها شد، در این زمینه 8 نفر از استادان دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی با حضور در دو مجتمع حضرت معصومه(س) و شهید علم الهدی ساعت‌ها با دانشجویان به گفت‌وگو نشسته‌اند.
,
 
,
قدردان افزود: این اقدام پیش‌ از این جزء برنامه‌های مرکز مشاوره دانشگاه بود که با مشاهده مشکلات دانشجویان، تلاش کردیم نشست هایی صمیمی را میان دانشجویان و اعضای هیئت‌علمی ترتیب دهیم.
,
 
,
معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز خاطرنشان کرد: همچنین استادان دانشکده‌های مختلف دانشگاه با توجه به نزدیکی بیشتر با دانشجویان دقایقی از کلاس‌های خود را به کاهش استرس دانشجویان پس‌ازاین حادثه اختصاص داده‌اند.
,
 
,
منبع: فارس
,
 
,
انتهای خبر/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه