اخبار داغ

معاون عملیات سازمان آتش نشانی سنندج خبر داد

سقوط کودک سنندجی به داخل داکت آپارتمان 5 طبقه در سنندج

سقوط کودک سنندجی به داخل داکت آپارتمان 5 طبقه در سنندج
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت : با تلاش تیم عملیاتی کودک 5 ساله سنندجی که به داخل داکت آپارتمان 5 طبقه در شهرک بهاران سقوط کرده بودنجات یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در گفتگو با کُردتودی، گفت: بر اثر بی احتیاطی کودک 5 ساله به داخل داگت یک آپارتمان سقوط کرده بود بطور معجزه آسای نجات یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار داشت: روز گذشته پسر پنج ساله ای به همراه مادر خود به پشت بام رفته بودند  که بر اثر بی احتیاطی به داخل  گودال داکت  آپارتمان 5 طبقه سقوط کرد.

,

صالح زندی گفت: پس از دریافت خبر از سامانه 125 از ایستگاه مرکزی دو دستگاه خودرو سنگین و 9 نفر آتش نشان برای نجات کودک به محل اعزام شدند. 

,

وی اضافه کرد: بعد از گرفتن پیام صوتی از کودک و صحبت کردن با او آتش نشانان متوجه شدند که کودک سالم است و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

,

وی از نجات معجزه آسای این کودک 5 ساله خبر داد و گفت: خوشبختانه با تلاش تیم عملیاتی این سازمان این کودک بدون کوچکترین آسیبی و با ایمن ترین شیوه از داخل گودال  داکت خارج و برای اطمینان خاطر از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه