اخبار داغ

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

دشمنی که شهریاری را تحمل نمی کند، نمی تواند طرفدار ملت ایران باشد

دشمنی که شهریاری را تحمل نمی کند، نمی تواند طرفدار ملت ایران باشد
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ملت ما به خوبی به عمق و کینه دشمن پی برده است که وقتی یک دانشمند را تحمل نمی کنند،نمی توانند طرفدار ملت ایران باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ز موج رسا; امیر سرتیپ امیر حاتمی،امروز در نهمین یادواره شهید شهریاری در زنجان، اظهار داشت: این بیان مقام معظم رهبری که "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست"،کلام ارزشمند و ارزنده ای است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل ز , موج رسا;,  امیر سرتیپ امیر حاتمی،امروز در نهمین یادواره شهید شهریاری در زنجان، اظهار داشت: این بیان مقام معظم رهبری که "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست"،کلام ارزشمند و ارزنده ای است.,

وی افزود: تصورم از این جمله حکیمانه این است که به خاطر اهمیت و ارزش فرهنگ شهادت است که اگر در جامعه ای فرهنگ شهادت زنده نگه داشته شود، آن جامعه به استقلال، عزت و سربلندی پایدار می رسد.

,

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه اگر دشمنی بخواهد علیه کشوری کاری انجام دهد به فرهنگ و عقبه آن جامعه نگاه می کند که با دشمن چگونه برخورد کرده است، افزود: وقتی دشمن به پرونده کشوری نگاه می کند که مردم تا پای جان ایستادگی کرده اند، حتما در تصمیم گیری برای عملیات علیه آن کشور تردید کرده و نمی تواند به سادگی تصمیم گیری کند.

,

امیر حاتمی با بیان اینکه مکتب اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان مکتب شهادت مشهور است چرا که با خون شهید آبیاری شده و به نام شهید زنده مانده است،افزود: امروز در ایام محرم به نام شهید بزرگ کربلا بر سرو سینه می زنیم تا قدردان خون شهدا باشیم.

,

وی با اشاره به اینکه در دوره انقلاب اسلامی نیز اهمیت این بزرگداشت خون شهید به خوبی روشن شد،ادامه داد: به هر مقطعی از انقلاب که نگاه می کنیم متوجه می شویم خون شهید موجب نجات،عظمت و عزت کشور شده است.

,

این مسئول با اشاره به تقدیم 17 هزار شهید برای مقابله با تروریست،افزود: ما شهید تقدیم کرده ایم تا امنیت ملت ایران حفظ شود.

,

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز دشمن متوجه شد با برنامه های کوچک نمی تواند این انقلاب و ملت را از پا در آورد و به همین دلیل برنامه بزرگی چید اما خون شهدای نیروهای مسلح،مردمی و جهاد باعث شد تا بعد از دوره های طولانی با سربلندی و عزت از دفاع مقدس خارج شویم.

,

امیر حاتمی با بیان اینکه فرق شهید شهریاری با شهدای دیگر ای است که شهدای دوران دفاع مقدس رودرو با دشمن مقابله کردند، افزود:شهدای هسته ای در جبهه ای شهید شدند که به ذهن متبادر نمی شود که در آنجا باید شهید بدهیم.

,

وی تصریح کرد: شهید شهریاری دانشمند متعهد و متخلق به اخلاق بود که برای ارتقای کشور تلاش می کرد.

,

این مسئول با بیان اینکه دشمن دانشمندان هسته ای کشور را تحمل نکرد،ادامه داد: این بصیرتی که امروز در کشور وجود دارد و خوشبختانه در حوادث اخیر به افتخارات زنجان اضافه شد،حاصل این جور افشاگری های خون شهید است.

,

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: ملت ما به خوبی به عمق و کینه دشمن پی برده است که وقتی یک دانشمند را تحمل نمی کنند،نمی توانند طرفدار ملت ایران باشند.

,

 امیر حاتمی با بیان اینکه دشمن از یک طرف همه امکانات اقتصادی ما را محدود می کند و طرف دیگر می خواهد  به هر بهانه ای امنیت ما را بگیرد،افزود: مردم فهیم و انقلابی اجازه چنین جسارتی را به دشمن نمی دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه