اخبار داغ

ثبت نام وزیر راه دولت دهم در انتخابات مجلس

ثبت نام وزیر راه دولت دهم در انتخابات مجلس
علی نیکزاد وزیر راه دولت دهم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه اردبیل،نیر،نمین و سرعین ثبت نام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نیکزاد در حاشیه ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: بزرگترین نقطه ضعف مجلس فعلی عدم اولویت بندی کارها و عدم مقابله به مثل با شیاطینی است که همیشه در صدد ایجاد مشکل برای دولت و ملت بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

مجلس عملکرد مناسبی برای حل مشکلات معیشتی مردم نداشت

, مجلس عملکرد مناسبی برای حل مشکلات معیشتی مردم نداشت,

وی افزود: معیشت و فرهنگ از جمله مشکلات اساسی طی سالهای اخیر بود که مجلس نتوانست عملکرد مناسبی برای مقابله با این مشکلات داشته باشد.

,

وزیر راه و شهرسازی دولت دهم گفت: امیدواریم بتوانیم مجلس انقلابی از بطن مردم و برای مردم و کمک به تشکل دولت انقلابی و حزب الهی در جهت رفع مشکلات و معیشت مردم شکل گیرد تا با ایجاد زندگی آبرومندانه برای مردم بتوانیم در مسیر آرمان های انقلاب گامی برداریم.

,

وی در پاسخ به این سوال که حمایت مالی شما از کجا خواهد بود، اظهار داشت:با حمایت مالی خانواده و بستگان قدم به عرصه گذاشته ام و در کنار آن، مردم شهرستانهای اردبیل، نمین و نیر سرعین با اهدای مکان ستاد بصورت رایگان لطفتشان شامل حال بنده شده است.

,

وی تصریح کرد:برای هیچ یک از برادرانم تاکنون کار خصوصی انجام نداده ام و همگی در شغل دولتی یا نهادهای وابسته به دفتر مقام معظم رهبری مشغول بودیم.

,

وزیر راه دولت دهم گفت: مردم فهیم کشور همواره در صحنه های مختلف امتحان خود را پس داده اند و با داشتن مشکلات فراوان همچنان به آرمان ها و اصل نظام پایبند هستند و نمونه آخر راهپیمایی مردم در جواب اغتشاشگران بود.

,

وی افزود: مردم در 2 اسفند ماه 98  پای صندوق های رای حاضر و در انتخابات  مشارکت می کنند ولی آن به معنای رضایت از وضع موجود نیست و ما باید با همه توان و قوا به فکر مردم باشیم؛اگر انتخاب شوم با همه توان در صدد رفع مشکلات مردم قدم بر می دارم.

,

وی ابراز داشت: بزرگترین مشکل استان از نظر من وحدت نمایندگان استان اردبیل است، عاجزانه از نمایندگان آتی خواهشمندم با وحدت و همدلی به دور از بحث سیاسی، مشکلات اقتصادی ، صنعتی گردشگری استان را رفع کنند.

,

نیکزاد اذعان داشت: داوطلبان مجلس را به رعایت اخلاق در ایام انتخابات و ارائه برنامه ها و کارنامه های خود دعوت می کنم، اگر برای تکلیف و رضای خدا وارد صحنه شدیم نباید نیازی به تخریب داشته باشیم؛با افتخار هزار و صد روز استاندار اردیبل بودم و بالغ بر 8 هزار مشکل از هم استانی های عزیز را رفع کرده ام.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه