اخبار داغ

توسط آیت الله محمدی گلپایگانی انجام شد

ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به مردم لرستان

ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به مردم لرستان
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: مردم استان لرستان در دوران دفاع مقدس پرونده درخشانی از خودشان بر جای گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، محمد محمدی گلپایگانی ظهر امروز در پیش از خطبه های نماز جمعه خرم آباد اظهار داشت: سلام حضرت آقا را به همه شما اهدا می کنم، مقام معظم رهبری به همه شما سلام رساند و به شجاعت، رشادت و سرافرازی لرستان عزیز نسبت به انقلاب، نظام و رهبری اشاره داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: لرستان خطه ای است که مردان شجاع و دلاور در دوران دفاع مقدس پرونده درخشانی از خودشان به جا گذاشتند؛ رشادت هایشان در میادین جنگ زبانزد همه مردم بود، در آینده نیز همین گونه خواهد بود، مردم لرستان امتحان خودشان را خوب داده اند و نامه و پرونده خوبی دارند.

,

رئیس دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: مردم لرستان نشان دادند که ثابت قدم و پابرجا هستند؛ مناسبت اینکه امروز در اینجا جمع شده ایم، انتصاب نمایندگی ولی فقیه در لرستان که از دیار همین استان است و امروز در این مسئولیت کار خود را شروع می کند.

,

وی بیان کرد: یکی از امتیازات نماینده ولی فقیه دراستان لرستان این بوده که ۲۰ ماه سابقه حضور در جبهه ها را دارد، امام جمعه خرم آباد در آینده منشا خدمات بزرگی برای این استان خواهد بود.

,

محمدی گلپایگانی با اشاره به اهمیت حضور در محافل دینی و اجتماعی تصریح کرد: اگر می خواهید فرزندانتان بیمه و ضد ضربه شوند شرکت در این مجامع است، باید نخست با مساجد آشنا شوند و در مجالس امام حسین(ع) شرکت کنند.

,

وی بیان کرد: مسئولان محترم و کسانی که امور مردم در دست شما است، همواره که شما در این منصب نیستید پس باید از این فرصت طلایی به نفع مردم استفاده کنید و جواب مردم را بدهید.

,

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: خیلی باید مراقبت کرد، شب اول قبر و قیامتی وجود دارد، حساب و کتابی وجود دارد و چه بخواهیم و چه نخواهیم این راه پیش روی ماست پس باید مراقبت کنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که شخصیت بالایی مسئولیت نمایندگی ولی فقیه را در استان لرستان بر عهده گرفته است، الحمد الله از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این نماز جمعه هم برپا شده است، در کشور حدود 900 نماز جمعه برپا می شود، ان شاالله نماز جمعه با شکوه برگزار شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه