اخبار داغ

کاربران شبکه های اجتماعی:

داماد حسن روحانی با نماد ضدانقلاب آمد!

داماد حسن روحانی با نماد ضدانقلاب آمد!
مهدی زاده پیش از این نیز حواشی مختلفی داشته که از میان آنها گاف عجیب او در یک مصاحبه که نام نوعی نفت سبک را به جای نام یک شرکت نفتی به کار برد با انتقادات زیادی نسبت به سطح سواد پایین او همراه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامبیز مهدی زاده داماد رئیس جمهور روز گذشته از حوزه انتخابیه تبریز اقدام به ثبت نام برای انتخابات مجلس کرد با این حال استفاده او و همسرش از شال سفید که نماد کمپین ضددینی و ضدملی مسیح علینژاد برای اعتراض به حجاب شناخته میشود حاشیه ساز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همراهی چندین نفر در شمایل بادیگارد نیز موجب اعتراضات برخی کاربران به داماد روحانی شده است.

,

نتیجه تصویری برای کامبیز مهدی زاده و همسرش

, نتیجه تصویری برای کامبیز مهدی زاده و همسرش,

مهدی زاده پیش از این نیز حواشی مختلفی داشته که از میان آنها گاف عجیب او در یک مصاحبه که نام نوعی نفت سبک را به جای نام یک شرکت نفتی به کار برد با انتقادات زیادی نسبت به سطح سواد پایین او همراه شد؛ این درحالی است که مدرک تحصیلی مهدی زاده در حوزه نفت است و در جایگاه یکی از مسئولان معاونت علمی ریاست جمهوری درحال گفت و گو بود.

,

داماد روحانی علیرغم اینکه متولد سال ٦٤ است اما مسئولیتهای مختلف دولتی نیز داشته که این انتصابات، نسبت فامیلی او با رئیس جمهور را در پر رنگ کرده است؛ ارسال پیام برای ناشنوایان و مصاحبه ها و اظهار نظرهای مختلف قبل از انتخابات از دیگر حواشی کامبیز مهدی زاده بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه