اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان عنوان کرد؛

ثبت‌نام ۱۱۰ داوطلب نمایندگی مجلس از آذربایجان‌غربی در روز ششم/ تعداد نامزدها به ۳۵۱ نفر رسید

ثبت‌نام ۱۱۰ داوطلب نمایندگی مجلس از آذربایجان‌غربی در روز ششم/ تعداد نامزدها به ۳۵۱ نفر رسید
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی، از ثبت نام ۱۱۰ نفر در ششمین روز از ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ۱۰ حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: از مجموع این افراد ۱۰۵ نفر آقا و ۵ نفر نیز خانم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، علی مصطفوی دقایقی قبل در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از مجموع ثبت نام کنندگان در ششمین روز، ۵ نفر دارای مدرک لیسانس، ۷۹ نفر کارشناسی ارشد و ۲۴ نفر دکتری و ۲ نیز دارای مدرک حوزوی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، ادامه داد: از این افراد ۱۷ نفر فرهنگی، ۱۴ نفر استاد دانشگاه، ۲۷ نفر کارمند، ۱۴ نفر بازنشسته، ۱۵ نفر شغل آزاد، یک نفر بیکار، یک نفر نماینده مجلس، ۵ نفر پزشک و ۱۱ نفر نیز سایر مشاغل و یک نفر نیز شغل روحانی، یک نفر نظامی و ۳ نفر نیز شغل وکالت یا قضاوت را عهده دار هستند.

,

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی، با بیان اینکه ۳۳ درصد از ثبت نام کنندگان دارای سابقه ایثارگری و ۶ درصد سابقه نمایندگی مجلس هستند، تصریح کرد: ۳۲ درصد نیز دارای سابقه ثبت نام در ادوار گذشته مجلس را دارند.

,

وی، افزود: در ششمین روز از ثبت نام حوزه انتخابیه ارومیه با ۲۶ نفر بیشترین و میاندوآب با ۴ نفر کمترین میزان ثبت نام شدگان را به خود اختصاص دادند.

,

مصطفوی، ادامه داد: در حوزه نقده و اشنویه ۲۳ نفر، خوی و چایپاره ۸ نفر، شاهین دژ و تکاب ۱۱ نفر، سلماس ۷ نفر، میاندوآب ۴ نفر، پیرانشهر و سردشت ۷ نفر، ماکو، چالدران، شوط و پلدشت ۱۱ نفر و بوکان ۵ نفر در ششمین روز ثبت نام کردند.

,

وی، افزود: تا به امروز ۳۵۱ نفر برای داوطلبی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۳۱ نفر خانم و ۳۲۰ نفر نیز آقا هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه