اخبار داغ

در مطالبه دانشجویان همدانی از مسئولین مطرح شد؛

برگزاری میتینگ های سیاسی انتخاباتی در دانشگاه های سراسر کشور

برگزاری میتینگ های سیاسی انتخاباتی در دانشگاه های سراسر کشور
دانشجویان همدانی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس خواستار برگزاری میتینگ های سیاسی و انتخاباتی در تمام دانشگاههای کشور شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در مصاحبه ایی که با تعدادی از دانشجویان به مناسبت روز دانشجو از دانشگاه های مختلف داشتیم مطالبات دانشجویان همدانی در چند بخش سیاسی ،فرهنگی، دولتی ، مالی و آموزشی مطرح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

سمیه باقری دانشجوی رشته روانشناسی دانشگاه آزاد با توجه به شهریه بالایی که هر ترم پرداخت می کنند گفت: وضع اقتصادی خانواده ها روز به روز ضعیف تر می شود و توان پرداخت شهریه ها را ندارند و از مسئولین خواستاریم بازنگری در مبلغ شهریه ها داشته باشند.

,

فاطمه ایزدی دانشجوی دیگری که  دانشجوی حقوق در دانشگاه بوعلی همدان هست، با اشاره به افزایش قیمت کاغذ و در نتیجه افزایش بی رویه قیمت کتابها گفت: دانشجویان زیادی نمی توانند کتاب تهیه کنند و این موضوع باعث می شود که درس مورد نظر را متوجه نشوند و موجب عدم پیشرفت آنها خواهد شد.

,

زهرا خدابخشی هم با اشاره به مشکلات محیطی و فرهنگی در دانشگاهها افزود؛نبود فضای شاد ومشارکتی در دانشگاه ها یکی از التزامات است چرا که دانشگاه باید مظهر مشارکت های همگانی و شاد باشد.

,

این دانشجوی همدانی ادامه داد: معمولا در دانشگاهها کار فرهنگی صورت نمی گیرد و اگر هم انجام شود در چارچوب همیشگی خودش انجام می شود.

,

علی توکلی دانشجوی علوم سیاسی از عدم آزادی بیان گلایه مند بود و افزود؛ با توجه به نزدیکی انتخابات خواستار برگزاری میتینگ های سیاسی و انتخاباتی در تمام دانشگاهها هستیم.

,

دانشجوی همدانی با اشاره به ضعف آموزشی در دانشگاهها گفت: مراکز آموزشی پذیرش دانشجویان در رشته های مختلف را باید بر اساس نیاز آینده به آن رشته بگیرند که دانشجویان نگران پیدا کردن شغل متناسب با رشته تحصیلی خود در آینده نباشند.

,

وی ادامه داد: استادان علاوه بر تدریس تئوری دروس به تدریس عملی هم باید بپردازند که بتوانند بعد از اتمام تحصیل کاری را بر خودشان دست پا کنند.

,

این دانشجوی همدانی عنوان کرد: مشکل همیشگی دانشجویان که از قدیم وجود داشته عدم تناسب واحد ارائه شده با رشته مورد نظر است که با حذف این واحدها و به جای آن اضافه کردن واحد متناسب با رشته مورد نظر  کمک شایانی به آینده شغلی دانشجویان می شود.

,

توکلی با ااشاره به  مطالبات دانشجویی گفت: ت حمایت دولت از شرکت های نوبنیان و طرح های نو ارائه شده توسط دانشجویان و ایجاد واحد ها و مراکز نو آوری و شتاب دهنده و حمایت کننده برای حمایت مادی و معنوی از طرح های نو و جدید دانشجویان باید افزایش یابد و به جوانان میدان داده شود.

,

هم چنین برخی دیگر از دانشجویان از نبودن نظارت در دانشگاه گلایه مند بودن و مدعی این بودند که چون نظارت مناسبی در دانشگاه ها وجود ندارد این مسئله باعث شده که بعضا برخی از دانشجویان با هر حجاب که مناسب فضای آموزشی نیست وارد محیط درس و دانشگاه شوند و از طرفی دیده شده که نبودن فضای نظارتی باعث شده برخی دانشگاه را با جای دیگر اشتباه بگیرند و مواد مخدر رد و بدل کنند و گاهی مصرف آن به صورت گروهی در دانشگاه دیده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه