اخبار داغ

توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق در شازند

توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق در شازند
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف یک میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال در عملیات روز گذشته پلیس در توقیف ۳ دستگاه خودروی سواری حامل بار قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان شازند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با  دیار آفتاب؛ گفت: در تشدید طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان شازند، در عملیاتی موفق به توقیف ۳ دستگاه خودروی سواری حامل بار قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: در بازرسی از این خودروها، تعداد ۱۰۰ چسب موش، ۴۰۰۰ عدد تله موش و ۳ هزار و ۵۰۰ عدد ادکلن و اسپری قاچاق و فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

,

سپهوند ادامه داد: در ارزیابی کارشناسای اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ارزشی ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در حدود یک میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال برآورد شد.

,

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تاکید بر تشدید طرح های مبارزه با قاچاق کالا و خودروهای شوتی اضافه کرد: ۳ فرد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه