اخبار داغ

شرایط سخت و بحرانی معیشتی مردم و سکوت فرصت طلبان کردستان!

شرایط سخت و بحرانی معیشتی مردم و سکوت فرصت طلبان کردستان!
اوضاع و احوال اقتصادی و معیشتی عامه مردم به شدت بحرانی است و این شرایط بعد از افزایش قیمت بنزین و یا به قول دولتی ها اصلاح قیمت سوخت به مراتب سخت و سخت تر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، بر کسی پوشیده نیست که آهنگ نابودی اقتصاد ایران از سال 92 به بعد و از زمان روی کار آمدن دولت ناتدبیری و ناامیدی شتاب بیشتری به خود گرفت و تنها قربانی این شرایط عامه مردم هستند، مردمی که هم در سال 92 و هم در سال 96 فریب شعارهای پوچ و توخالی روحانی و گماشته های او را خوردند و به امید آینده ای بهتر به پای صندوق های رای رفتند و به روحانی رای دادند و در این میان کردستان رتبه اول میزان رای به روحانی یعنی 73 درصد آرا را از خود کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
بعد از آن چه شد؟؟
,
 
,
نتیجه این میزان رای که مردم کردستان به نفع روحانی به صندوق ها ریختند چه شد؟؟
,
 
,
آیا آن شعارهای عجیب و غریب و بی پایه و اساس که توسط روحانی و گماشته های او داده شد به نتیجه رسید؟؟
,
 
,
آیا آنچنان رونق اقتصادی ایجاد شد که مردم نیاز به یارانه نداشته باشند؟؟
,
 
,
نزدیک به هفت سال از روی کار آمدن دولت بی تدبیری و ناامیدی گذشته است و وقت آن رسیده است که نگاهی به دستاورد های این دولت داشته باشیم.
,
مهمترین و تنها ترین دستاورد این دولت در کردستان به نان و نوا رسیدن عده ای تازه به دوران رسیده و نوکیسه بود.
,
 
,
عده ای که فقط و فقط به دلیل اینکه در ستاد روحانی آب و جارو کردند و چای دم کردند و پوستر چسباندند یک شبه ره صد ساله را طی کردند و ترقی کردند.
,
 
,
و اما اکنون ...
,
 
,
اکنون و در این شرایط سخت و بحرانی که برای مردم پیش آمده است این افراد کجا هستند؟؟
,
 
,
کجاست آن فردی که در ستاد روحانی معرکه گرفته بود و می گفت به الله قسم روحانی حق است؟؟ الله به کمرت بزند چرا الان خفقان گرفته ای و در این شرایط سختی که مردم دارند سکوت کرده ای.
,
 
,
بله کاجلال روحانی حق است اما برای تو و دارودسته ات، روحانی حق است اما برای تو و اطرافیانت، روحانی حق است اما برای تو و سایر فرصت طلبان استان نه برای اکثریت مردم .
,
 
,
یکی دیگر از این افراد که هم در 92 و هم در 96 از مردم گدایی رای میکرد و مردم را پلکان ترقی خود قرار داد حسین فیروزی بود . کاک حسین به یاد داری در مریوان معرکه گرفته بودی و در این معرکه گیری فریاد می زدی که اقتصاد علم است و این علم را فقط روحانی بلد است. بله کاک حسین ما هم قبول داریم که اقتصاد علم است اما این علم در راه پر کردن جیب تو و همفکرانت بکار برده شد. بله ما هم قبول داریم که اقتصاد علم است اما این علم در راه تغییر پست و مقام تو و سایر فرصت طلبان بکار برده شد نه در راه تغییر وضعیت مردم.
,
 
,
کاک حسین میشه بفرمایی در سال 92 منزلت کجا بود و الان کجاست؟؟
,
 
,
ابراهیم زارعی میشه بگی در سال 92 منزلت کجا بود و الان کجاست ؟؟
,
 
,
بهرام نصرالهی زاده میشه بگی در سال 92 منزلت کجا بود و الان کجاست ؟؟
,
 
,
بله اقتصاد علم است و این علم در راه پیشرفت شما آقایان بکار برده شد نه در راه پیشرفت مردم.
,
 
,
کاک حسین الان که استخوان های مردم در زیر بار تورم و گرانی در حال خرد شدن است کجا هستی؟؟ چرا الان در مرکز شهر معرکه نمی گیری و بگویی اقتصاد علم است؟؟
,
 
,
آیا این بود حق مردمی که 73 درصد آن به روحانی رای دادند؟؟
,
 
,
آیا درست است که شما آقایان و خانواده هایتان از هزاران رانت و امتیاز و حقوق های نجومی برخوردار باشید و مردم سنندج در حاشیه شهر نان را به امید واریز یارانه خریداری کنند؟؟
,
 
,
آیا این عدالت است که شما آقایان و فرزندان تان در ناز و نعمت و در منازل میلیاردی زندگی کنید و اکثریت مردم در سخت ترین و بدترین شرایط اقتصادی و معیشتی روزگار بگذرانند؟؟
,
 
,
چرا اکنون یکی از شما آقایان عرضه و شهامت این را ندارید که حداقل یک بیانیه در حمایت از مردم صادر کنید؟؟
,
 
,
چه کسی باید جوابگوی این شرایط پیش آمده باشد؟؟ چه کسی باید جوابگوی مردمی باشد که هر روز سفره آنها کوچک و کوچک تر می شود؟؟
,
 
,
بله کاجلال روحانی حق است اما برای تو و سایر فرصت طلبان ، بله کاک حسین اقتصاد علم است اما این علم در راه پیشرفت شما و سایر فرصت طلبان بکار برده شد نه در راه پیشرفت مردم.
,
 
,
و اکنون نکاتی در مورد انتخابات پیش روی مجلس
,
 
,
 
,
شورای هماهنگی فرصت طلبان با مهره چینی های خود و با برنامه ریزی هایی که در چند ماه گذشته انجام داده به فکر تصاحب 6 کرسی مجلس کردستان است با این امید که چند صباحی بیشتر در قدرت بمانند اما باید عرض کنم که شتر در خواب بیند پنبه دانه، گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه.
,
 
,
به علت شرایط پیش آمده در کشور مقبولیت و مشروعیت فرصت طلبان در کل کشور و بخصوص در کردستان به صفر و زیر صفر رسیده است و این جریان شوم هیچ جایگاه و پایگاهی در میان مردم ندارند.
,
 
,
در اینجا لازم است که دو توصیه و هشدار به شورای هماهنگی فرصت طلبان و به کاندیداهای مجلس بدهم.
,
 
,
هشدار اول به شورای هماهنگی فرصت طلبان در کردستان است. به نفع شماست که به هیچ عنوان وارد انتخابات پیش رو نشوید چون به بدترین شکل شکست خواهید خورد و از طرف مردمی که آگاه شده اند بدترین جواب را خواهید گرفت.
,
 
,
دومین هشدار به کاندیداهای مجلس است. جماعت فرصت طلب اکنون مانند بیماران جزامی هستند!! هر فردی به آنها نزدیک شود و هر فردی با آنها تماس بگیرد حتما جزام خواهد گرفت پس به هیچ عنوان به فرصت طلبان کردستان نزدیک نشوید چون این جریان اکنون به عنوان منفورترین جریان و اعضای آن به عنوان منفورترین افراد نه تنها هیچ نفعی برای شما ندارند بلکه تماس با آنها ضررهای غیر قابل جبرانی هم خواهد داشت پس کاندیداهای محترم مجلس به هوش باشید چون جریان منحوس فرصت طلبی اگر در میان مردم مقبولیتی داشت موفق می شد در سال 94 و در دور دوم انتخابات مجلس دهم کاندیداهای سنندج و مریوان را به مجلس بفرستد.
,
 
,
این را هم اضافه کنم که مقبولیت و مشروعیت فرصت طلبان کردستان نسبت به سال 94 صدها برابر تنزل پیدا کرده است.
,
 
,
زمان انزوا و برچیده شدن بساط فرصت طلبان و اعتدالیون فرا رسیده است.
,
 
,
به قول سهراب؛
,
وای این شب چقدر تاریک است
,
اندکی صبر سحر نزدیک است
,
 
,
نویسنده: دلیر بهمنی کارشناس ارشد علوم سیاسی
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه