اخبار داغ

رییس‌کل دادگستری کرمانشاه در بازدید از ستاد انتخابات:

همه به دنبال برگزاری یک انتخابات سالم هستیم/ برخورد جدی با تخریب‌گران

همه به دنبال برگزاری یک انتخابات سالم هستیم/ برخورد جدی با تخریب‌گران
رییس‌کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: همه به دنبال برگزاری یک انتخابات سالم هستیم و با عواملی که بخواهند در این روند خدشه‌ای وارد کنند برخورد جدی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز پرویز توسلی‌زاده ظهر امروز در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرآیند ثبت‌نام از داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه با روند قانونمند و خوبی در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی در خصوص هزینه‌های انتخاباتی هنگفت توسط برخی کاندیداها گفت: در بحث هزینه‌های انتخابات همه به دنبال برگزاری یک انتخابات سالم هستیم و تخلف، ارتکاب جرم و تضییع حقوق دیگران پذیرفتنی نیست و حتما باید مراقب باشند بی‌جهت هزینه نکنند تا یک انتخابات سالم برگزار شود.

,

رییس‌کل دادگستری استان کرمانشاه از تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی و برگزاری منظم جلسات آن خبر داد و افزود: ما به دنبال برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور هستیم و هر عاملی که به این فرآیند خدشه وارد کند برای ما پذیرفته نیست و همه نهادهای امنیتی و انتظامی و قضایی این موارد را رصد می‌کنند و مردم هم ما را یاری کنند.

,

توسلی‌زاده توصیه‌هایی هم برای کاندیداهای انتخابات داشت و تصریح کرد: افراد در فضای مجازی و برنامه‌ها حرمت همدیگر را نگه دارند و تنها توانایی‌های خود را مطرح کنند؛ همدیگر را تخریب نکنند، چون این موارد رصد می‌شود و با آنها برخورد جدی خواهد شد.

,

وی ادامه داد: کاندیداها قانون را مطالعه کنند و هرآنچه مجاز است در روند انتخابات و تبلیغات انجام دهند.

,

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه همچنین در مورد انتظارات از مجلس آینده نیز گفت: کسانی که به خودشان اطمینان و در ابعاد مختلف صاحب‌نظر هستند باید در این انتخابات پا پیش بگذارند تا با یک قانونگذاری خوب و توسعه‌گرا کار کشور را پیش ببرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه