اخبار داغ

بررسی پشت پرده افزایش قیمت طلا در گفتگو با دانا؛

با افزایش نرخ ارز، قیمت طلا هم بالا رفت

با افزایش نرخ ارز، قیمت طلا هم بالا رفت
محمد کشتی‌آرای، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: به هم خوردن عرضه و تقاضا در بازار دلیلی برای افزایش قیمت طلا نیست چرا که تقاضا برای خرید طلا که بی تاثیر بوده اما تقاضا برای خرید سکه می تواند بر روی قیمت تأثیر بگذارد که این تغییر تقاضا برای خرید سکه در هفته های اخیر ایجاد نشده است.
[

محمد کشتی‌آرای، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در خصوص افزایش قیمت طلا در هفته های گذشته اظهار داشت: افزایش قیمت طلا در هفته های گذشته ربطی یه نوسان قیمت طلا در دنیا نداشته و کاملاً تابع افزایش قیمت ارز بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به تغییر 14 دلاری هر اونس طلا در دنیا همچنین گفت: این میزان تغییر چشمگیر نبوده و نمی توان روند صعودی افزایش قیمت طلا در کشور را به تغییرات جهانی قیمت طلا ربط داد.

,

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تأکید بر اینکه رشد قیمت سکه و طلا در بازار داخل، تنها ناشی از رشد قیمت ارز بوده یادآوری کرد: به هم خوردن عرضه و تقاضا در بازار دلیلی برای افزایش قیمت طلا نیست چرا که تقاضا برای خرید طلا که بی تاثیر بوده اما تقاضا برای خرید سکه می تواند بر روی قیمت تأثیر بگذارد که این تغییر تقاضا برای خرید سکه در هفته های اخیر ایجاد نشده است.

,

کشتی آرای بدر ادامه افزود: نوسان قیمت ارز به طور مستقیم بر روی قیمت طلا تأثیر دارد و اگر نرخ ارز بالاتر برود قیمت طلا هم روند صعودی خود را ادامه می دهد.

,

سیده راضیه طاهریان

,

انتهای پیام/ط

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه