اخبار داغ

ثبت نام دوباره یک نماینده درانتخابات 98!

ثبت نام دوباره یک نماینده درانتخابات 98!
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه خراسان شمالی نام‌نویسی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه خراسان شمالی نام‌نویسی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی پس از ثبت‌نام در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه خراسان شمالی گفت: من در زمینه شفافیت هزینه‌های انتخاباتی کاملا روشن عمل کردم و به این موضوع اعتقاد دارم.
,
 
,
وی افزود:من هر بار در انتخابات مجلس شرکت کردم بین 20 تا 50 میلیون هزینه کردم و امیدوارم در یازدهمین دوره مجلس هزینه‌هایم بیش از 50 تا 60 میلیون نباشد و قطعا ریز این هزینه‌ها را به مردم خاطرنشان خواهم کرد.
,
 
,
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت:‌ نماینده‌ای که هزینه‌های گزافی را برای انتخابات انجام دهد قطعا وامدار مردم نبوده و وابسته به طیف‌ها و جریانات و سرمایه داران خواهد بود.
,
 
,
نوروزی گفت:‌هر نماینده‌ای که برای انتخابات هزینه گزافی انجام داده مردم باید حتما بدانند پشت او یک سرمایه‌دار خوابیده است و در حقیقت او مدیون سرمایه‌داران است تا مردم.
,
 
,
 
,
منبع: فارس
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه