اخبار داغ

امام جمعه ملایر:

مجلس، ترجمان عقل و فهم مردم است/ هیئت های اجرایی و نظارت بدون حب و بغض صلاحیت داوطلبین را بررسی کنند

مجلس، ترجمان عقل و فهم مردم است/ هیئت های اجرایی و نظارت بدون حب و بغض صلاحیت داوطلبین را بررسی کنند
امام جمعه ملایر گفت: شایشته سالاری باید در سرلوحه انتخاب کاندیدای مجلس شورای اسلامی بوده چرا که مجلس، ترجمان عقل و فهم مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر برقراری امام جمعه بعدازظهر امروز در جریان بازدید از ستاد انتخابات شهرستان ملایر حضور نامزدهای انتخاباتی برای ثبت نام را چشمگیر و قابل توجه دانست و اظهار کرد: حضور افراد از گرایش های سیاسی و سلایق مختلف نشان داده که انتخابات پرشوری را در پیش داریم و رقابتی سالم را پیش بینی می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی جایگاه مجلس را حیاتی و سرنوشت ساز دانست و افزود: مجلس در جایگاهی است که در عین قانونگذاری نظارت بر اجرای قانون را نیز بر عهده داشته که این از اهمیت بالایی برخوردار است.

,

امام جمعه ملایر گفت: نطام اسلامی ما حاصل خون شهداست و امروز می توان گفت خار چشم دشمنان است و تمام تلاش دشمن ساقط کردن نظام است و در این چهل سال تلاش شبانه روزی داشته است و به لطف خدا نظام ثابت قدم است و نمایندگان مجلس باید انقلابی و معتقد باشند که تنها راه نجات کشور اطاعات از رهبری است و نامزدهای انتخابات هم باید با همین رویکرد کارد عرصه شوند.

,

برقراری گفت: در این چهل سال رهنمودهای رهبری کارشناسانه ترین رهنمودها بوده است.

,

وی خطاب به اعضای ستاد انتخابات و هیئت اجرایی و نظارت بررسی بدون حب و بغض را مهمترین توصیه دانست و بیان کرد: کسانی که برای مجلس انتخاب شده مسئولیت خطیری بر عهده داشته و باید صلاحیت آنها برای گذاشتن یک مسئولیت سنگین بررسی شود و نمایندگانی که انتخاب می شوند چکیده فهم 300 هزار هستند و باید پرونده تایید صلاحیت و رد صلاحیت ها باید امانتی بوده و مطالب گفته شده در مورد پرونده نامزدها نباید جایی ذکر شود.

,

امام جمعه ملایر تاکید کرد: بررسی صلاحیت ها باید بر اساس مر قانون عمل شود و هیئت های اجرایی و نظارت بر این اساس پیش روند.

,

وی به مردم توصیه رای دادن و تبلیغ بدون حب و بغض را توصیه کرد و گفت: شایسته سالاری باید در سرلوحه انتخاب کاندیدای مجلس بوده چرا که مجلس شورای اسلامی ترجمان عقل و فهم مردم است و اگر مردم دغدغه مشکلات و مسائل اقتصادی و آینده فرزندان خود را داشته باشند فردی توانمند را انتخاب می کنند.

,

برقراری افزود: وکیل خوب آثار و برکاتش به خود مردم رسیده و انتخاب بد نیز دودش چشم مردم می رود و باید انتخاب اصلح و احسن انتخاب شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه