اخبار داغ

آغاز به کار تاکسی‌های هوایی

آغاز به کار تاکسی‌های هوایی
یک شرکت چینی که طی چند سال چشم‌انداز تاکسی‌های مسافری هوایی را ایجاد کرده است، مدعی است به زودی این طرح در چین اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک شرکت چینی که طی چند سال چشم‌انداز تاکسی‌های مسافری هوایی را ایجاد کرده است، مدعی است به زودی این طرح در چین اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 آندریاس پرووتی شریک اروپایی شرکت چینی Ehang، می‌گوید این شرکت نه تنها فراتر از نمونه‌های اولیه و اثبات مفهوم حرکت کرده بلکه به برنامه‌های تجاری کاملاً نزدیک شده اند.
,
 
,
در چین با توجه به اینکه مقررات اجازه می‌دهد، روزانه هزاران پرواز بدون مشکل انجام می‌شود. ساخت این پهپاد تمام شده و آماده استفاده است. از همه مهم‌تر، این شرکت هزاران مشتری دارد که در صف پیش‌خرید هستند.
,
 
,
عملکرد این پهپاد مانند اکثر تاکسی‌ها انجام می‌شود، به‌طوری که دو نفر را همراه چمدان‌شان حمل می‌کند: به گفته پرووتی دید شرکت از وسیله نقلیه‌ای است که آسمان را بسیار قابل دسترس می‌کند. وی می‌گوید: «ما می‌خواهیم مزایای یک هلی‌کوپتر را برای همه فراهم کنیم. ما نمی‌خواهیم یک اسباب‌بازی برای افراد ثروتمند بسازیم! ما می‌خواهیم آن را برای همه در دسترس قرار دهیم.»
,
 
,
این بدان معنی است که توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نیاز به بهینه‌سازی دارند. پرووتی می‌گوید: «برای اینکه همه بتوانند استطاعت مالی این خدمات را داشته باشند، کل زنجیره فرآیند باید بسیار کم‌سود باشد.» در حال حاضر، مدل فعلی حدود ۳۰۰هزار یورو به فروش می‌رسد.
,
 
,
درحالی که چندین شرکت در سراسر دنیا در این حوزه وارد شده اند، اما این شرکت چینی گوی رقابت را از سایر رقبا ربوده است. هرچند پرووتی معتقد است صحبت کردن در مورد رقابت خیلی زود است. 
,
 
,
پرووتی می‌گوید: «این پهپاد آماده است، نرم‌افزار و سخت‌افزار وجود دارد، اما با مشکلاتی همچون اکوسیستم، زیرساخت‌های برخاست و فرود پهپاد، زیرساخت‌های نگهداری و مقررات روبرو هستیم که البته قابل حل هستند. مقررات و درک عمومی جامعه نیز شرط مهمی برای تصویب سریع‌تر این خدمات است که کمک همه افراد در صنعت پهپاد و رسانه‌ها را می‌طلبد.»
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه