اخبار داغ

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه دولتی شهرکرد:

25 درصد پایان‌نامه‌های دانشجویی تقاضامحور خواهد شد

25 درصد پایان‌نامه‌های دانشجویی تقاضامحور خواهد شد
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه دولتی شهرکرد گفت: به منظور ارتقای کمی و کیفی انجام پژوهش‌های علمی و بهره‌گیری از نتایج آن در روند توسعه چهارمحال و بختیاری تهیه پایان‌نامه‌های دانشجویی هدفمند می‌شود و حداقل 25 درصد پایان‌نامه‌های دانشجویی در این استان تقاضامحور خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین‌نیوز؛ محسن مبینی دهکردی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه دولتی  شهرکرد امروز در نشست اعضای ستاد هفته پژوهش و فناوری گفت: به منظور ارتقای کمی و کیفی انجام پژوهش‌های علمی و بهره‌گیری از نتایج آن در روند توسعه چهارمحال و بختیاری تهیه پایان‌نامه‌های دانشجویی هدفمند می‌شود و حداقل 25 درصد پایان‌نامه‌های دانشجویی در این استان تقاضامحور خواهد شد.

وی ادامه داد. به همین علت افتتاح نمایشگاه فن‌بازار، برگزاری جشنواره دانش‌آموزی، برپایی کارگاه‌های آموزشی، انجام سخنرانی‌های تخصصی و تشکل شورای علمی ارزیابی پژوهش‌گران در دانشگاه‌ها همزمان با هفته پژوهش و فناوری سال‌جاری در استان مورد توجه قرار گرفته است.

مبینی اعلام کرد: انتخاب و تجلیل از پژوهش‌گران برتر، فناورهای ممتاز و دانشجویان برگزیده از مهمترین نتایج اهمیت حوزه پژوهش و فناوری به شمار می‌رود و حمایت از کارآفرینی و ارزش‌آفرینی در حوزه پژوهش و فناوری در دستور کار دانشگاه شهرکرد است.

دبیر کمیته برگزیدگان پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فراهم شدن فرصت‌های مطالعاتی برای استادان دانشگاهی نقش مهمی در پیوند بین صنعت و دانشگاه ایجاد می‌کند، عنوان کرد: این مهم نقش اساسی و زیرساختی در تحقق دستاوردهای علمی،‌ پژوهشی، تحقیقاتی و فناوری برای بهره‌مندی بیشتر جامعه دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین‌نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه