اخبار داغ

تلاش مشکوک چهره‌ها و رسانه‌های اصلاح‌طلبان برای متشنج کردن جلسه فردای مجلس

تلاش مشکوک چهره‌ها و رسانه‌های اصلاح‌طلبان برای متشنج کردن جلسه فردای مجلس
علیرضا رحیمی نماینده اصلاح‌طلب مجلس در توییتی که در ان هیچ استناد مشخصی نیز وجود ندارد نوشت: فردا و در جلسه تقدیم لایحه بودجه ۱۳۹۹ به مجلس توسط رئیس‌جمهور، سناریو فریادهای بدلی و هتاکی به روحانی و عصبی کردن او از سوی افراطیون با بهانه بنزین قابل پیش‌بینی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رحیمی نماینده اصلاح‌طلب مجلس در توییتی که در ان هیچ استناد مشخصی نیز وجود ندارد نوشت: فردا و در جلسه تقدیم لایحه بودجه ۱۳۹۹ به مجلس توسط رئیس‌جمهور، سناریو فریادهای بدلی و هتاکی به روحانی و عصبی کردن او از سوی افراطیون با بهانه بنزین قابل پیش‌بینی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
همچنین سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد نیز در توییتی نوشت: اخلاق، ادب و حسن تعامل در نشست فردا، کارنامه سال پایانی مجلس دهم را رقم می‌زند و دشمنان نظام و میهن را ناکام می‌سازد. 
,
 
,
خبرگزاری اصلاح‌طلب ایلنا هم در همین رابطه نوشت: شنیده‌ها حاکی از این است که سناریوی جدید تندروهای ساختمان سبز بهارستان، مواجهه تند و ساختارشکنانه با رئیس‌جمهور به امید ریختن چند رأی بیشتر همفکرانشان در سبد رای‌شان خواهد بود.
,
 
,
سایت اصلاح طلب انتخاب که این روزها درباره رسوایی فعالیت در حوزه ارزش افزوده سکوت کرده نیز با انتشار توئیت رحیمی نوشت: «جلسه فردای مجلس متشنج می شود؟»
,
 
,
به اعتقاد ناظران سیاسی، آرامش در کشور مهمترین مساله ای است که از نگاه اصلاح طلبان باید بهم بخورد!
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه