اخبار داغ

به روزرسانی می‌شود؛

مدارس کدام استانها فردا تعطیل است؟

مدارس کدام استانها فردا تعطیل است؟
با بارش برف و باران در برخی از شهرها، افزایش آلودگی هوا و همچنین شیوع آنفولانزا در کشور شاهد تعطیلی مدارس خواهیم بود و در ادامه آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا یکشنبه ۱۷ آذر ۹۸ را در ادامه می‌خوانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛با بارش برف و باران در برخی از شهرها، افزایش آلودگی هوا و همچنین شیوع آنفولانزا در کشور شاهد تعطیلی مدارس خواهیم بود و در ادامه آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا یکشنبه ۱۷ آذر ۹۸ را در ادامه می‌خوانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,
همه مدارس استان قزوین فردا تعطیل است
, همه مدارس استان قزوین فردا تعطیل است,
 
,
خیرالله رحمانی دقایقی قبل اظهارداشت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوانزا تمام مدارس استان در همه مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه 17 آذر ماه درنوبت صبح و عصر تعطیل است.
,
 
,
وی بیان کرد: مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول امروز و فردا تعطیل اعلام شده بود و بر اساس تصمیم گرفته شده صلاح دیدیم سایر مقاطع تحصیلی را نیز فردا تعطیل اعلام کنیم.
,
 
,
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: البته بنابه اعلام دانشگاه علوم پزشکی بیماری آنفلوانزا در استان تحت کنترل است ولی برای پیشگیری و رفع نگرانی والدین مدارس را تعطیل کردیم تا مشکلی ایجاد نشود.
,
 
,
رحمانی یادآورشدک سلامت دانش آموزان و معلمان برای ما در اولویت قرار دارد و این دو روز فرصتی شد تا دانش آموزان استراحت کرده و از پس فردا با روحیه بهتری تحصیل خود را آغاز کنند.
,
 
,
وی افزود: از پس فردا دوشنبه همه مدارس باز بوده و دانش آموزان باید در مدارس خود حاضر شوند.
,
 
,
رحمانی گفت: از خانواده ها درخواست می شود اخبار صحیح در خصوص وضعیت تعطیلی مدارس را فقط از طریق رسانه ملی، خبرگزاری های رسمی و سایت آموزش و پرورش دریافت کنند.
,
 
,
همه مدارس استان اردبیل یکشنبه تعطیل است
, همه مدارس استان اردبیل یکشنبه تعطیل است,
 
,
آموزش و پرورش استان اردبیل در اطلاعیه ای روز یکشنبه ۱۷ آذر را به دلیل برودت هوا و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری در مدارس، تعطیل اعلام کرد.
,
 
,
پیرو این اطلاعیه کلیه دوره های تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر در سطح مدارس استان اردبیل تعطیل خواهند بود.
,
 
,
مدارس سیستان و بلوچستان یکشنبه تعطیل است
, مدارس سیستان و بلوچستان یکشنبه تعطیل است,
 
,
حمیدرضا رخشانی اظهار داشت: با توجه به شیوع آنفولانزا در کشور، با موافقت استاندار سیستان و بلوچستان، مدارس سراسر استان در همه مقاطع یک شنبه تعطیل خواهد بود.
,
 
,
مدارس روستایی و عشایری ایذه صبح فردا تعطیل است
, مدارس روستایی و عشایری ایذه صبح فردا تعطیل است,
 
,
حسین لامی‌زاده امشب در گفت‌و‌گو با فارس در ایذه اظهار کرد: با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی در منطقه و ریزش بارش‌های شدید، به منظور کاهش خطرات برای دانش‌آموزان مناطق صعب‌العبور روستایی و عشایری شهرستان، فعالیت مدارس این مناطق در نوبت صبح تعطیل اعلام می‌شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه تاکنون تصمیمی برای فعالیت مدارس در نوبت ظهر گرفته نشده است بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی برای بارش شدید در ساعات صبح این تصمیم گرفته شد و در صورت تداوم بارندگی و وجود تصمیم برای تعطیلی مدارس روستایی و عشایری، اخبار آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
,
 
,
سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه با اشاره به دایر بودن فعالیت مدارس حوزه شهری ایذه و دهدز افزود: فعالیت مدارس شهری ایذه و دهدز طبق ساعت قبل خواهد بود و این تعطیلی شامل مدارس این حوزه نمی‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه