اخبار داغ

نماینده‌مردم‌مشهددر‌مجلس: مجلس‌عملکردخوبی‌نداشت

نماینده‌مردم‌مشهددر‌مجلس: مجلس‌عملکردخوبی‌نداشت
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون فرهنگی در بخشی از مسائل کارهایی کرد، در حوزه ورزش تقریبا شاید نمره ۱۳-۱۴ بگیرد اما در باقی مسائل فرهنگی بسیار ضعیف عمل کرد، زیرا فضا در کمیسیون یکدست نبود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام نصراله پژمان‌فر امشب در حاشیه ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: درگیر کار و مراجعه مردم بودم به همین دلیل در ساعات پایانی برای ثبت‌نام مراجعه کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اینکه آیا این حضور در لحظات آخر نمایش تبلیغاتی است؟، خاطرنشان کرد: اگر لحظات اول می‌آمدم هم باز عده‌ای می‌گفتند ولع مسؤولیت دارد.
,
 
,
وی افزود: جریان‌ها لیست‌هایی تهیه می‌کنند که ما هم منتظر جمع‌بندی آن‌ها هستیم، تمام تلاش بر این است که لیست واحدی داشته باشیم و بتواند نظرات همه را تأمین کند.
,
 
,
پژمان‌فر با تاکید بر اینکه لیست باید اقناع‌کننده مردم باشد، تصریح کرد: یعنی مردم را به این نتیجه برساند پنج نفری که کنار هم نشستند یک جریان فکری هستند و در مردم ایجاد تحرک کند که دفاع از لیست کرده و آن را نشر و توسعه دهند و بین مردم شور و نشاطی برای حضور در انتخابات ایجاد کند.
,
 
,
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس در برخی مواقع یعنی نصف به‌علاوه یک یا دو سوم به‌علاوه یک، طبیعتاً اهدافی که مطرح می‌کنیم بخشی از ماموریت‌هاست اما بخشی از اهداف بسته به ترکیب مجلس است.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه اگر مجلس همسو باشد می‌توانیم به نتایج ادعایی در اهداف برسیم، تصریح کرد: وقتی فضای مجلس هماهنگ نباشد عمده بحث نماینده روی حوزه‌های دیگر است.
,
 
,
پژمان‌فر در رابطه با جوان‌گرایی متذکر شد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب گفتند جوان‌گرایی در دولت است، چون اقتضای دولت تلاش بوده و کار پرانرژی لازم دارد.
,
 
,
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در مجلس پختگی لازم است و فضای متفاوتی با دولت دارد، گفت: تعبیر مجلس جوان نداریم اما جوانی اقتضایی است که اگر شرایط یکسان بین دو نفر داشته باشیم، طبیعتاً جوان مقدم است.
,
 
,
وی افزود: اگر شخصی که در سنین بالاتر است توانمندی بیشتر داشته باشد نمی‌توانیم جوان بی‌تجربه را با اولویت جوان‌گرایی انتخاب کنیم و ظرفیت توانمند را کنار بگذاریم.
,
 
,
پژمان‌فر ادامه داد: در حوزه‌های انتخابیه اگر افراد جوان باشند انگیزه داریم که فرصت را فراهم کرده و استفاده می‌کنیم، امروز ارتباط با بخش‌های مختلف و نیروهای جوان در تهران و مشهد داریم که خودم در مشهد بیش از یک هزار نفر در حوزه کارشناسی ارتباط دارم.
,
 
,
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: بچه‌های مؤمن و با انگیزه‌ای که کمک می‌کنند و ظرفیت‌ها و جریان خوبی هستند و ما هم در کنارشان قرار گرفتیم.
,
 
,
وی وجود تضارب آرا در مجلس را رد و تصریح کرد: گاهی امور مسلمی بود که در مجلس به نتیجه نمی‌رسید، خیلی از مسائل منطق شفاف داشت، اما به‌خاطر تعلق خاطر جریان‌های مختلف به دولت مانند فراکسیون امید و مستقل، از مواضع منطقی عبور می‌کردند و در خلوت به ما حق می‌دادند اما جریان تشکیلاتی آن‌ها اجازه نمی‌داد این کار را انجام دهند.
,
 
,
پژمان‌فر در خصوص شفاف کردن منابع تبلیغات انتخاباتی خود، یادآور شد: این کار را در مجلس نهم و دهم نیز انجام دادم و در مجلس یازدهم نیز تمام هزینه‌ها و منابع را بیان می‌کنم، زیرا رابطه ما با مردم، وکیل و موکل بوده، این رابطه باید شفاف باشد و مردم که‌ موکلین ما هستند از وکیل خود اطلاع داشته باشند، من هیچ‌گاه سعی نکردم در فضای تاریک و سایه حرکت کنم.
,
 
,
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعضی‌ها تازه بیدار شدند و ادعای شفافیت دارند، متذکر شد: ارتباط با مردم، پاسخگویی و پیگیری امری است که باید در چهار سال از نماینده دیده باشیم، امروز اگر در کارنامه چهار ساله برای پیگیری مطالبات مردم تذکر و سؤال نباشد، مردم باید به صحبت‌های شخصی که امروز خودش را دلسوز آن‌ها نشان می‌دهد اما در عمل کاری انجام نداده، تردید کنند.
,
 
,
وی با اشاره به تذکراتی که در مجلس به رئیس مجلس می‌داد، خاطرنشان کرد: خدایی نکرده با کسی مسئله شخصی ندارم و تذکراتم رعایت قانون و حدود قانون بوده، زیرا رعایت قانون بر همه واجب ولی برای رئیس مجلس اهمیتش بالاتر است، مثلا از لاریجانی پرسیدم آیا در جلسه سران نظام نظر شخصی خودتان را اعلام می‌کنید یا نظر نمایندگان مجلس از زبان شما شنیده می‌شود؟
,
 
,
پژمان‌فر تصریح کرد: هر جا کار را ظلم به مردم، ظلم به مجلس و کار ظالمانه بدانم وظیفه دارم تذکرات را داشته باشم، در افزایش قیمت بنزین گفتم باید درآمد حاصله از جیب مردم فرار نکند.
,
 
,
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرحی در خصوص بنزین بیان کرد: باید درآمد حاصله در حسابی، در خزانه ثبت شود و صددرصد آن یارانه پرداخت شود و سازمان‌های بازرسی هر هفته گزارش دهند اما امروز پول مردم در منابع این موضوع گم شده و دولت گزارش نمی‌دهد بلکه ادعا می‌کند به ۶۰ میلیون یارانه دادیم اما هیچ سندی برای آن نیست.
,
 
,
وی در پاسخ به این سؤال که نمره عملکرد کمیسیون شما چند است، توضیح داد: کمیسیون فرهنگی در بخشی از مسائل کارهایی کرد، در حوزه ورزش تقریبا شاید نمره ۱۳-۱۴ بگیرد اما در باقی مسائل فرهنگی بسیار ضعیف عمل کرد، زیرا فضا در کمیسیون یکدست نبود.
,
 
,
پژمان‌فر اصلی‌ترین دلیل اقبال مجدد مردم به خودش را پیگیری مطالبات آن‌ها دانست و تصریح کرد: شاید مردم نسبت به ارتباط و پیگیری مطالباتشان رضایتمندی از من داشتند و تلاشم را کردم زیرا پیگیری را حق مردم می‌دیدم، بیشترین حد را دیدار ۱۵ هزار نفر در دفتر تهران و مشهد در سال جاری می‌دانم که کارنامه موفقی از ارتباط با مردم است و در آینده بیشتر در مورد آن صحبت می‌کنم.
,
 
,
منبع: فارس
,
انتهی پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه