اخبار داغ

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کرمان:

بیش از 3500 دانش آموز کرمانی به مناطق عملیاتی اعزام شدند

بیش از 3500 دانش آموز کرمانی به مناطق عملیاتی اعزام شدند
مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمان گفت: خوشبختانه از ۲۰ آبان سال جاری تا ۱۸ آذر ماه بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز دختر استان کرمان برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که در هر مرحله حدود ۴۰۰ نفر در قالب طرح اردوهای راهیان نور شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید سعادت در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان؛ اظهار کرد: سازمان بسیج دانش آموزی از ۲۰ آبان ماه سال جاری تا ۱۸ آذر ماه در ۹ مرحله اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر را از سراسر  استان در دستور کار خود قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمان افزود: تا امروز بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز دختر از استان کرمان برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که در هر مرحله حدود ۴۰۰ نفر در قالب اردوهای راهیان نور شرکت کردند.

,

سعادت در ادامه با تشریح برنامه های این سفر معنوی بیان کرد: این اردوها ۵ روزه است که حضور در موقعیت شهید حبیب اللهی یکی از این برنامه هاست که  در قالب یک رزمایش عظیم، تمام اتفاقات قبل از پیروزی انقلاب تا زمان جنگ برای دانش آموزان بازسازی می شود.

,

وی تصریح کرد: بازدید از مناطق عملیاتی والفجر ۸، یادمان شلمچه، یادمان دهلاویه، منطقه عملیاتی هویزه و هم چنین برنامه های فرهنگی که در اردوگاه ها صورت نمی گیرد از برنامه های تدارک دیده شده برای دانش آموزان در این سفر است.

,

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان تاکید کرد: این اردوها در تکمیل درس آمادگی دفاعی است که با هدف آشنایی دانش آموزان با  دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت انجام می شود تا بتوانیم این فرهنگ ناب را در بین نسل نوجوان خود ترویج دهیم.

,

سعادت عنوان کرد: خوشبختانه با پشتیبانی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و هماهنگی که بین آموزش و پرورش و سپاه صورت گرفته است اعزام ها با مشکلات کمتری رو به رو شده است ولی به دلیل کمبود بودجه  و اعتبارات فقط ۶ تا ۷ درصد دانش آموزان می توانند به این‌ مناطق اعزام شوند.

,

وی اضافه کرد: بنابراین اگر سایر مسئولان مانند استاندار، فرمانداری ها و خیرینی که می توانند در مباحث فرهنگی راهگشا باشند با کمک و همکاری، می توانند تعداد بیشتری را با کیفیت بهتر به این مناطق اعزام کرد.

,

مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمان در پایان مطرح کرد: مرحله دوم اعزام از اول بهمن ماه برای دانش آموزان پسر سراسر استان صورت می گیرد که تعداد افراد اعزامی پسران نیز مانند دختران دانش آموز خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه