اخبار داغ

فرماندار قزوین:

۱۳۵ نفر در انتخابات حوزه قزوین، البرز و آبیک ثبت‌نام کردند

۱۳۵ نفر در انتخابات حوزه قزوین، البرز و آبیک ثبت‌نام کردند
شفیعی گفت: از مجموع ۷ روز ثبت‌نام ۱۳۵نفر در حوزه مرکزی قزوین، البرز و آبیک ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۱۶نفر آقا هستند که معادل ۸۶ درصد را به خود اختصاص داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شفیعی‌ در گفت‌وگو با  صبح قزوین درباره آخرین آمار نهایی داوطلبین در حوزه قزوین، البرز و آبیک اظهار کرد: با دستور شروع انتخابات از ساعت ۸ صبح دهم آذر ماه نیز مراحل ثبت نام در ستاد مرکزی انتخابات حوزه قزوین، البرز و آبیک آغاز و در ساعت ۱۸روز شانزدهم آذر ماه به اتمام رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد ۱۲نفر بعداز ساعت ۶ بعدازظهر وارد فرمانداری شده و فرایند اولیه ثبت‌نام را انجام داده بودند لذا ثبت‌نام این افراد تا ساعت ۲۲به طول انجامید.

,

فرماندار قزوین ادامه داد: از مجموع ۷ روز ثبت‌نام ۱۳۵نفر در حوزه مرکزی قزوین، البرز و آبیک ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۱۶نفر آقا هستند که معادل ۸۶ درصد را به خود اختصاص داد و ۱۹نفر هم خانم هستند.

,

۸۸ درصد داوطلبین فوق لیسانس هستند

, ۸۸ درصد داوطلبین فوق لیسانس هستند,

این مقام مسئول بیان کرد: از مجموع تحصیلاتی که این افراد داشتند فوق لیسانس ۸۸ درصد شامل ۱۱۴نفر، دکترا ۱۲درصد شامل ۱۶نفر و حوزوی هم ۵ نفر بودند که معادل فوق لیسانس محسوب شد.

,

شفیعی اضافه کرد: مشاغل این افراد در حوزه پزشکی ۷ نفر شامل ۵ درصد، ۱۹نفر هم فرهنگی شامل ۱۴درصد، اما بیشترین تعداد مراجعین و داوطلبین به حوزه انتخابیه ۴۷نفر کارمندان شامل ۳۵درصد هستند و بازنشستگان هم ۱۲نفر که ۸/۸ درصد را شامل شده و ۱۳نفر استاد دانشگاه داشتیم که ۹و نیم درصد را به خود اختصاص داد.

,

فرماندار قزوین ادامه داد: ۱۷نفر مشاغل آزاد بودند که ۱۲و نیم درصد را به خود اختصاص داد و مجموعه سایر هم ۱۰/۳درصد، بیکار ۲ نفر و مجموعا ۵ نفر روحانی ثبت نام کردند که یک نفر اختصاصا شغل مبلغ و امام جماعت را دارا بود و ۲ نفر هم نماینده فعلی و وکیل یا قاضی هم یک نفر ثبت نامی داشتیم.

,

۱۲نفر از داوطلبین مجرد هستند

, ۱۲نفر از داوطلبین مجرد هستند,

وی یادآور شد: از مجموع ۱۳۵نفر تعداد ۲۶نفر دارای سابقه ایثارگری که از خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان یا دارای جبهه بودند.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: در حوزه رده سنی که سن ۳۰سال تا ۷۵ سال ملاک ثبت‌نام است نیز ۲۶نفر ۳۰تا ۳۵سال شامل ۱۹/۲ درصد، ۳۶ تا ۴۰سال ۲۲ نفر شامل ۱۶/۲ درصد، ۴۱تا ۴۵ ساله ۲۳نفر که ۱۷درصد، ۴۶ تا۵۰ سال نیز ۲۶ نفر که ۱۹/۲درصد و ۵۱ تا ۵۵ سال ۱۷ نفر شامل ۱۲نیم درصد، ۱۵نفر هم در رده ۵۶ و ۶۰ سال شامل ۱۱درصد، ۶۱ تا ۶۵ سال شامل ۳نفر که ۲/۲درصد و یک نفر هم بین ۷۱ تا ۷۵ سال در بین داوطلبین بود.

,

وی در پایان گفت: در مجموع داوطلبین نیز در بین آقایان ۷ نفر مجرد و در بین بانوان ۵ نفر مجرد هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه