اخبار داغ

افزایش انتقادات اصلاح طلبان نسبت به طرح «سرا»

افزایش انتقادات اصلاح طلبان نسبت به طرح «سرا»
عضو فراکسیون امید مجلس ضمن انتقاد از سازوکار اصلاح طلبان در انتخابات مجلس، گفت: این طرح سازوکار لازم برای اجرا در کشور را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود محمدی عضو فراکسیون امید در خصوص طرح «سرا» گفت: بنده بارها انتقادات خود را به این طرح مطرح کرده‌ام، این طرح موارد مثبت و منفی دارد. بر اساس این طرح، نامزدهای انتخابات قبل از اینکه معرفی شوند، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی تاکید کرد: نقطه مثبت دیگر این طرح این است که خواست عمومی نیز در معرفی نامزدها و قرار دادن آنها در لیست اصلاح طلبان مورد توجه قرار می‌گیرد.
,
 
,
عضو فراکسیون امید گفت: اما این طرح سازوکار لازم برای اجرا در کشور را ندارد به همین دلیل بنده و تعدادی از اعضای شورا با این طرح موافق نبودیم اما با این حال در شورا تصویب شد.
,
 
,
محمدی در خصوص دلایل مخالفت خود با این طرح، گفت: به نظر من زمینه‌های اجرای این طرح فراهم نیست و ممکن است مشکلاتی در کشور ایجاد شود.
,
 
,
وی تصریح کرد: شوراهای استان‌های اصلاح‌طلبان نیز با طرح «سرا» موافق نیستند.
,
 
,
این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر در لیست اصلاح طلبان قرار نگیرید باز هم به صورت مستقل نامزد  انتخابات خواهید شد؟ گفت: باید به صورت هماهنگ عمل کرده و به اجماع برسیم و اجماع اصلاح طلبان مد نظر قرار گیرد.
,
 
,
محمدی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه با توجه به عدم کاندیداتوری «عارف» چه کسی سرلیست اصلاح‌طلبان می‌شود؟، گفت: تا امروز در این خصوص صحبتی نشده است. کاندیداهای اصلاح طلبان در قالب طرح سرا انتخاب می شوند و هنوز سرلیست اصلاح طلبان مشخص نیست.
,
 
,
انتقادات به طرح سرا که ساختارسازی جدید اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات آتی مجلس در جریان اصلاحات در حال افزایش است.
,
 
,
اخیرا«حسین مرعشی»، سخنگوی حزب کارگزاران در کافه خبر گفت: « طرح سرا مثل گریه کردن سر قبری است که درآن جنازه‌ای وجود ندارد. رای من به این طرح منفی بوده است. ️»
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه