اخبار داغ

معاون استاندار زنجان:

راه‌های اعمال‌ نفوذ و سوءاستفاده‌ها در انتخابات بسته می‌شود

راه‌های اعمال‌ نفوذ و سوءاستفاده‌ها در انتخابات بسته می‌شود
معاون استاندار زنجان با تاکید بر برگزاری یک انتخابات باشکوه، خاطرنشان کرد: راه‌های اعمال‌ نفوذ و سوءاستفاده‌ها در انتخابات بسته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا; فرامرز نیک‌سرشت امروز در جلسه هیئت بازرسی انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه ما ادعا می‌کنیم نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی هستیم، اظهار کرد: در این نظام این مردم هستند که سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی، ابراز کرد: مظهر اقتدار ما توده‌های مردم هستند که این توده‌ها همیشه در صحنه حضور دارند.

,

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه اقتدار این نظام به دلیل سیستم اقتصادی قوی، تسلیحات نظامی قوی، سیستم علمی و... نیست، تصریح کرد: اقتدار این نظام فقط و فقط به دلیل همراهی مردم است.

,

وی بیان کرد: وای به آن روزی که مردم خود را جدای از حاکمیت بدانند چراکه حاکمیت بدون مردم و توده‌های مردمی هیچ است.

,

نیک‌سرشت بابیان اینکه حاکمیت ما در کشور حاکمیت ۱۰۰ درصد عینی و واقعی است، عنوان کرد: مردم در تمامی صحنه‌ها و برهه‌ها حضور فعال داشته‌اند.

,

وی بابیان اینکه نظام در بین مردم از مشروعیت بالایی برخوردار است و این نشانه‌هایی دارد که یکی از این نشانه‌ها حضور اکثریت مردم درصحنه‌ها است، افزود: در شرایط عادی مهم‌ترین نشانه مشروعیت مشارکت در انتخابات است.

,

معاون استاندار زنجان حضور مردم و درصد مشارکت مردم در انتخابات یک شاخص‌ها دانست و ادامه داد: دشمنان این شاخص‌ها را خوب می‌فهمند.

,

وی با اشاره به اینکه ما وظیفه‌داریم کاری کنیم تا انتخابات باشکوه‌تر و با مشارکت بیشتر برگزار شود، ادامه داد: باید مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود.

,

نیک‌سرشت با اشاره به الزام حذف اعمال‌نفوذ و سوءاستفاده‌ها در انتخابات، بیان کرد: برای همراهی مردم، نیازمند این هستیم که مردم حتی احتمال سوءاستفاده و اعمال‌نفوذ را ندهند.

,

معاون استاندار زنجان تصریح کرد: تمام تحرکات، تمام تبلیغات زودهنگام، تصمیمی گیری ها، تصمیم سازی ها، نارسایی‌های احتمالی و... ازنظر بازرسان انتخابات مغفول نماند.

,

نیک‌سرشت با اشاره به جنگ تمام‌عیار اقتصادی علیه ایران، ابراز کرد: یکی از راه‌های برون‌رفت از این مشکلات افزایش قیمت بنزین بود.

,

معاون استاندار زنجان ادامه داد: یک ملت اراده کرده است روی پای خود بایستد و استقلال خود را حفظ کند با یک دنیا در برابر خود مواجه شده است.

,

سعید صفری بابیان اینکه درروند انتخابات باید طوری عمل کنیم که بی‌طرفی خود را در انتخابات به اثبات برسانیم، عنوان کرد: رفتار ما باید به‌گونه‌ای باشد که حتی شائبه طرفداری از کسی، حزبی و جریانی در میان نباشد.

,

وی با اشاره به اینکه ما در قبل، حین و بعد انتخابات وظیفه‌داریم، افزود: تمامی نشریات و دستگاه‌های دولتی باید جانب بی‌طرفی را رعایت کنند.

,

مدیرکل بازرسی استانداری زنجان با اشاره به اینکه عملکرد تمام مدیران دستگاه‌های دولتی، صاحبان تریبون و... در راستای طرفداری و یا تخریب نامزدها موردتوجه باشد، افزود: بعد از استعلامات و تأیید شدن نامزدها این افراد به‌صورت رسمی کاندیدای شرکت در انتخابات هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه