اخبار داغ

نتانیاهو: بدون اروپا با ایران می‌جنگیم

نتانیاهو: بدون اروپا با ایران می‌جنگیم
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادعایی تازه گفت بدون کمک اروپایی‌ها نیز مانع دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست امروز کابینه مدعی شد با یا بدون کمک اتحادیه اروپا از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
اخبار سیاسی- او با طرح این ادعا که «ایران به تجاوز خود در خاورمیانه ادامه می‌دهد»، گفت: هفته گذشته من صحبت‌های مهمی با سران روسیه و آمریکا داشتم. محوریت تمامی این گفتگو‌ها یک موضوع بود: ایران.
,
 
,
 نتانیاهو همچنین با اشاره به اعتراضات فعلی در عراق در ادعایی تازه گفت شواهدی در دست است که نشان می‌دهد ایران در حمله به معترضان عراقی دست داشته است.
,
 
,
او در ادامه ادعاهایش افزود: در این برهه از زمان فشار‌ها بر ایران باید افزایش یابد و این همان چیزی است که من از کشور‌های اروپایی می‌خواهم که انجام دهند. اسرائیل با یا بدون کشور‌های اروپایی به ایران امکان توسعه سلاح‌های هسته‌ای را نخواهد داد.
,
 
,
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین درباره اوضاع در مرز‌های جنوبی فلسطین اشغالی گفت: می‌خواهم شفاف بگویم که در صورتی که تیراندازی‌ها ادامه یابد، هیچ مقرراتی وجود نخواهد داشت و برعکس «تروریست‌ها» در غزه بیشتر حس می‌کنند که دست ما به آن‌ها می‌رسد. آنچه آن‌ها سه هفته پیش شاهد بودند تنها یک پیش نمایش بود. ما هر کاری را برای حفظ امنیت اسرائیل ادامه خواهیم داد.
,
 
,
نتانیاهو همچنین از کشورهای اروپایی خواست تا «تحریم های خودکار» را علیه ایران آغاز کنند.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه